GMT Master II BLRO fremfor mange ur/klokker?

Jeg leker med den tanken nesten hver dag @Loevhagen. Tenkte faktisk på å opprette akkurat denne tråden jeg også, i håp om at alle skulle si at det var en god idé å selge alt og kjøpe en ny pepsi :D

Jeg kjøper ikke helt argumentet med at en klokke blir kjedelig. Etter at jeg fikk meg ny sub er det omtrent bare den som sitter på armen. Det til tross for at jeg har hatt den i over et år nå. Leker selvsagt med å selge den, men i såfall bare til fordel for en SD 4000 eller DSSD. Dermed kan jeg også se for meg at jeg ville blitt veldig lykkelig med den nye BLRO'en. Men må jo selvfølgelig se den i virkeligheten først. Og aller helst spare litt penger på å kjøpe den brukt.

Når dette er sagt kunne jeg godt solgt brorparten av samlingen min, men noe går ikke ut. Jeg må ha en PAM og jeg må ha en dressklokke. Det meste annet er fritt vilt :p

Redigert av en moderator:
Minst to ganger i uken ligger jeg i sengen og tenker det samme, men da for å kjøpe patek... Tør jeg å gjøre det? Niks...

En klokke blir for meg litt traust :) Men det er jo ikke hvilken som helst klokke da, mulig jeg hadde klart å leve med det noen måneder ;)

Nå er jeg rimelig ny i denne verden, men litt av gleden med klokker for meg er å prøve og ha litt forskjellig som man kan bytte på å bære. Blir litt som å ha 1 skjorte eller for damene å ha et par øredobber. Dog, det er min oppfatning.

Aka ville heller beholdt en "vintage" pepsi og 200k til i klokker enn å ha den nye hvit gull pepsi og ikke noe annet. Man får mye for 200k!

Huff. Ikke blå - men mer lilla. Turn-off.

Screenshots_2014-09-29-16-22-36_1_zps0ecb3059.jpg

"Lilla" er jo så mye finere enn blå!

Valgte selv å kjøpe hellgull(WG) Daytona etter å ha reist gjennom de fleste rolexer. Angrer ikke, gull føles så kompakt og godt på armen :) Go for it :)

Jeg leker med samme tanke som deg, å selge alle klokkene (eller nesten) for å bare kjøpe min holy grail. Bare min IWC 8 days igjen så kan jeg gjøre det.
Har konkludert med en helt annen klokke, men det ble nesten den. Elsker at den er så understated, at kun kjennere ser hva du egentlig har på deg. Synes at du skal gå for den jeg!

Jeg har egentlig droppa den (ut i fra bilder jeg ser). Mulig jeg må se den live i butikk før jeg avfeier den helt - men min 16750 Pepsi gir meg mye mer godfølelse enn den nye WG-greia - og med BLNR i "stallen" også så er lysten på WG'n enda mindre. :eek: Synes BLNR ser utrolig nøktern ut ved siden av sin røde fetter.

2e3d5518fe21a0216ec04471e5006285.jpg

Redigert:
Klarer ikke helt å få til sportsur i gull. Gull er mykt, blir liksom som en sportsbil med motorblokk av bly. Frekt med en daydate / president, men bling sub = ikkje for meg :rolleyes::)