FS: GMT Master 2 16710

Medlem
17. okt. 2010
Innlegg
30
Sted
Asker
Hei,

Selger en 2001 modell Gmt master 2 modellnummer 16710 med tofarget bezelring sort/rød. Boks og sertifikat medfølger. Klokken hadde en full teknisk overhaling hos Rolex I England I 2007, kvittering medfølger.

Glass og ring uten riper, lenke og kasse med en del hårriper.

Prisantydning: 26.000,-

Mvh

Jo
 
Skal få lagt ut bilder, sliter litt med å få det til med Ipad........så må bare få fatt I pc'n først : )
 
gmt1w.jpg
[/URL][/IMG]
 
Til info
Sertifikatet forteller at dette er en W serial - dvs 94/95 modell og ikke 2001 som opplyst i annonsen.
 
Den er grei:)

Nå har ikke alder så mye å si så lenge klokka er i god stand, noe det ser ut til at den er - og spesiell ikke når den relativt nylig har fått en service.
 
Du gjør en stor feil. Nettop fått GMT, den er heeeerlig. Du kommer til å angre :(

Ser den......dette var klokka til Far som jeg skulle hjelpe han å selge, men det endte med at vi gjorde et bytte istedet. Han fikk min Yacht master of jeg fikk Gmt og cash....

Har brukt Gmt noen dager nå og jeg må si meg enig i at den er kjempefin...

Tenkte litt på å fjerne annonsen, men kommer det noen å vil handle får jeg tenke litt hardt på det...
 
Ser den......dette var klokka til Far som jeg skulle hjelpe han å selge, men det endte med at vi gjorde et bytte istedet. Han fikk min Yacht master of jeg fikk Gmt og cash....

Har brukt Gmt noen dager nå og jeg må si meg enig i at den er kjempefin...

Tenkte litt på å fjerne annonsen, men kommer det noen å vil handle får jeg tenke litt hardt på det...

Sendt PM men ikke fått svar, full innboks?
JCE