Dagens klokke

SpeedyPro.jpg


Vintage SpeedyPro som nylig ble kjøpt fra et annet medlems "ryddesalg". Veldig fornøyd med denne! (og litt mindre fornøyd med mobilkameraet...)

Pen vintage tobel, regner med å se flere Omega poster fra denne kanten fremover :)
 
Også ettermiddagens ur...
Det er ikke rart jeg har så pinlig mange innlegg her. Jeg går med to til tre forskjellige ur hver dag. Så logisk sett er jo alle "dagens ur".:cool:

6a1bc9ad.jpg
 
Også ettermiddagens ur...
Det er ikke rart jeg har så pinlig mange innlegg her. Jeg går med to til tre forskjellige ur hver dag. Så logisk sett er jo alle "dagens ur".:cool:

Kanskje på tide med nye tråder; "Morgenens klokke", "Formiddagens klokke", "Ettermiddagens klokke", "Kveldens klokke" og "Nattens klokke"?
 
Kanskje på tide med nye tråder; "Morgenens klokke", "Formiddagens klokke", "Ettermiddagens klokke", "Kveldens klokke" og "Nattens klokke"?

Kona mener det ikke er spøk for min del...
Hun har etterhvert inntatt en ganske pragmatisk tilnærming til galskapen...

Ny avatar ser jeg, J:cool:
 
Noen ganger er problemet å gjøre det rette valget. Som i kveld, hvilken Rolex skal til pers i morgen? :confused:

Klokkebilder512.jpg
 
Seiko SKX007J "made in Japan"

Denne utgaven har en annen kvalitetsfølelse enn Malaisia/Singapore utgavene ervervet på "bukta" ;)

e30c9305.jpg
 
Noen ganger er problemet å gjøre det rette valget. Som i kveld, hvilken Rolex skal til pers i morgen? :confused:

:):):):).... Ser ut som en ganske behagelig problemstilling! Meget pen samling du har opparbeidet deg, og det der er bare Rolexdelen av den!
 
Valget falt på Tudor Sub :D Mye vintage gefühl for ikke alt for mye penger, kan ikke annet enn å anbefale plexi Tudor!

IMG_20101015_090137.jpg