Dagens klokke

Fint vær i Stavanger i dag og man lufter suben

9b705aa0.jpg
 
Jeg har vært på jakt etter en hverdagsbeater den siste tiden.
I utgangspunktet vurderte jeg 16710, 14060 og Explorer 1.

Resultatet av tenkingen ble estetisk enkelhet på sitt beste:D:

002-1.jpg


003-4.jpg


005-2.jpg


Jeg var litt i tvil om Explorerens 36mm ville føles litt feil (er jo ikke mange ukene siden jeg føk rundt med Breitling SOH 46 mm på armen:rolleyes::rolleyes::rolleyes:), men etter å ha fått klokken på håndleddet føles det veldig riktig.

Exploreren er uten tvil det mest komfortable uret jeg noengang har hatt på håndleddet. En kombinasjon av den enkle, vakre urskiven og Explorerens lange, innholdsrike historie har gjort at jeg har følt en indre glede hver gang jeg har sjekket klokken i dag.

Takk til Ursa Major for en hyggelig handel.
Vil også takke JoLu, hvis fantastiske bilder fikk meg til å vurdere Explorer i det hele tatt.

Til slutt et lite gruppebilde. Har en Omega også, men samboeren har lagt beslag på både den og Tagen avbildet.

006.jpg


God helg til alle tidssonere.
 
Begynte dagen med denne:

Omega Geneve fra 1960-tallet
CIMG0737.jpg


Invictaen ble ikke så verst allikevel.
CIMG0722.jpg



Beklager for dårlig bildekvalitet. Dette er mine første bilder, så jeg håper og tror at de blir bedre etterhvert. :D
 
Jeg har vært på jakt etter en hverdagsbeater den siste tiden.
I utgangspunktet vurderte jeg 16710, 14060 og Explorer 1.

Resultatet av tenkingen ble estetisk enkelhet på sitt beste:D:

002-1.jpg


003-4.jpg


005-2.jpg


Jeg var litt i tvil om Explorerens 36mm ville føles litt feil (er jo ikke mange ukene siden jeg føk rundt med Breitling SOH 46 mm på armen:rolleyes::rolleyes::rolleyes:), men etter å ha fått klokken på håndleddet føles det veldig riktig.

Exploreren er uten tvil det mest komfortable uret jeg noengang har hatt på håndleddet. En kombinasjon av den enkle, vakre urskiven og Explorerens lange, innholdsrike historie har gjort at jeg har følt en indre glede hver gang jeg har sjekket klokken i dag.

Takk til Ursa Major for en hyggelig handel.
Vil også takke JoLu, hvis fantastiske bilder fikk meg til å vurdere Explorer i det hele tatt.

Til slutt et lite gruppebilde. Har en Omega også, men samboeren har lagt beslag på både den og Tagen avbildet.

006.jpg


God helg til alle tidssonere.

Gratulerer med en klassisk klokke!:)
 
Jeg quotet via iPhone, og tror ikke det går an å qoute med den uten å ha med bildene. Men jeg ser poenget og kan la være å quote poster med bilder i når jeg sitter med telefonen.
 
tktktk.jpg


Selvom en klokke er fin er jeg enig i at det blir litt mye av den samme klokken om man alltid skal quote bilder hele tiden! +1

Nja. Tar jo ca. et tredjedels sekund å scrolle forbi bildene da. Dessuten er det så mye flotte klokker på sonen for tiden at jeg ikke synes det skjærer i øynene om jeg må se noen bilder for 2. gang.
 
Slenger meg på Seiko fredag... Observante lesere vil oppdage at dette er et arkivbilde, men dagen er iallefall rett... Har ikke mulighet for å ta bilde pga. dårlig tilgang på fotoapparat på jobb...

4997758955_a7f3f73dac_b.jpg
 
Nydelig klokke, Rovers! Helt opp i min gate :)

Ndure: Du har fått deg en flott start på en kommende storsamling :)
 
Takk, jayeff.

Rovers: Breitlingen din er jo bare elsk. Skulle hatt et wristshot av den. (OT: Er du Blackburn Rovers fan? :cool:)
 
Takk, jayeff.

Rovers: Breitlingen din er jo bare elsk. Skulle hatt et wristshot av den. (OT: Er du Blackburn Rovers fan? :cool:)

På min hals! Dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært over og sett dem hittil i sesongen:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
012.jpg


Her er et wristshot av Navitimeren (dog ikke bilde fra i dag).
002-2.jpg
 
På min hals! Dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært over og sett dem hittil i sesongen

Herlig med flere Blackburn-supportere på forumet. Jeg er også lidenskapelig Rovers-diehard, en lidenskap som ofte kan gå utover både humør og mental helse :D
 
Herlig med flere Blackburn-supportere på forumet. Jeg er også lidenskapelig Rovers-diehard, en lidenskap som ofte kan gå utover både humør og mental helse :D

Bare for å avslutte off topicen nå..... Jeg er også Rovers fan. Jeg er 16 år og har vært Rovers fan siden 2006. Har ennå ikke vært over. Håper å få meg en tur i 2011. :cool:
 
Siste timene i singapore nå. Ble kjøpt 2 nye klokker i går, desverre ingen til meg.
derfor bruker jeg fortsatt denne :) Tror de andre klokkene som ligger igjen i oslo er litt missunnelige, derfor skal breitlingen få slappet av litt de kommende ukene.
09102010333.jpg