PAM 360

Mange drama queens.
Ikke noe å bry seg om.

Tilbake til business as usual :)
 
Havner nok hos en entusiast etter dette leddet. Han vil ha 30k, noen som vet utsalgsprisen?
 
DERSOM dette medfører riktighet, håper jeg for alt i verden at han ikke oppnår den prisen han ber om...

Stemmer nok det..

Thank you PANERISTI & PANERAI one and all for giving me so MUCH MORE than just this Watch , U Bet

And the PRICE you ask >>>>> 5,500 EURO , $6700 USD , 630,000 JPY , 52,500 HKD , How DOES that Sound ????

Helt sykt hvis han får 30k for den
 
Det høres helt tullete mye ut.

Riktignok har jo de fleste av Panerai sine spesialutgaver oppnådd høyere priser etter litt tid, men alt han får over halvparten høres ut som bonus!

Når det er sagt; det finnes en del rimelig eksentriske samlere rundt om kring, tror jeg. Og det er nok bedre å prøve nå, for jeg tipper det ikke er lenge før det er et etablert prisnivå, også på disse...
 
Her spekuleres det om en hemmelig liste? :D

In the end, 250 pieces went to the USA and only 50 to the rest of the world (strange, since Paneristi was crowded with Europeans in the beginning). It seems that members who are active for a year or less have (or had) an equal (or perhaps even more) chance on a PAM360 as their fellow members with 10 years of Risti-credits

http://www.fratellowatches.com/arch...0-10th-anniversary-edition-for-paneristi-com/
 
Det kom jo ikke som noen overraskelse at klokken ble produsert :)
Paneristimoderatorene har jobbet lenge med prosjektet.

Jeg hørte om klokken i påsken, og fikk forsåvidt ikke noe inntrykk av at det fantes noen liste over kandidater, men alt tyder på at det har vært tilfelle.

Det er utvilsomt flest Paneristi i USA.
Det er forbløffende få deltakere på Paneristi.com fra europeiske land.
Jeg satte sammen et Google-kart med en prikk for hvert sted som ble representert av en respons i roll call-tråden da Paneristi.com feiret 10 år. Det var åpenbart at den største aktiviteten stammet fra USA. (Merk at det er to "sider" i listen med steder)

Her er også en analyse av de forskjellige lands representasjon.

Hvor mange nordmenn er aktive?
Jeg føler at jeg kan telle på én hånd de nordmenn jeg ser aktive på forumet, så sjansene for at Norge skulle tildeles en 360 var ganske dårlige :)
 
Craig F (Craig in CO) på Paneristi byttet bort sin 360 for klokker og cash tilsvarende ca. 25' USD såvidt jeg forstod. Jeg tror det er samme klokke som nå er til salgs for 30' USD.