Moore's samling

Hmmm....
Pussig det med brukernavnet ditt, nautilus..... ;)

Det gjør det jo ekstra morsomt å presentere min foreløpige "highlight" av en særdeles hektisk, vellykket og innholdsrik dag.

Her er "my precious" plassert på hånden for ca 20 minutter siden.
Jeg kommer tilbake til flere bilder når jeg har avsluttet dagen og kommet meg hjemover.

Nå har jeg et fly å rekke.

Until then - enjoy!:D

PP081010.jpg
 
Gratulerer med den fineste klokken på forumet! Sinnsykt mann! Kos deg på flyet!

En gang til: Gratulerer med noe så fantastisk lekkert! Nå må jeg gå å bytte bleie.

edit: Bare jeg som leser 5-7-6 på skiva?? Uvant, men morsomt at tallene endrer rettning.
 
WOW! Gratulerer!!

Et fantastisk nydelig ur Moore, nå begynner samlingen virkelig å ta form. Jeg bøyer meg i støvet for deg!!
 
Jeg føler det betimelig å banne høyt: å fy faen, Moore!

Da ble dette virkelig en bra klokkedag! Stort av deg å dele i en hektisk hverdag. Her sprer du glede!

God helg!
 
Gratulerer med en fantastisk flott klokke, Moore!
Jeg kjente en forstyrrelse i "klokke-kraften" tidligere i dag, og skjønner nå hva det var... :D
 
Kanskje dumt spørsmål for dere kjennere, men er dette ref 5712 eller 3712?

Uansett så kan du være veldig stolt over å ha et utrolig stykke kunst av et ur på armen!

Wow.

:D
 
...vannvittig...helt sinnsykt, dette må være den feteste av de fete...

GRATULERE SÅ MYE

PS! enormt be-æret over mitt heldige valgte brukernavn og koblingen til din nyanskaffelse...

PS2! Dette redder helgen min...

PS3! dette er vel 3712A ?

PS4! som Mathfjeld så korrekt bemerker, 9-tallet er faktisk snudd opp ned...eller faktisk snur alle tallene, kan ikke se at det skal være slik fra bilder på nett. Er det en "ny" utgave ? trodde først det bare var 9-tallet og tenkte verdien måtte være doblet...hehe
 
Herre min salige skaper. Ord blir fattige når man ser slike bilder. Gratulerer så mye med forumets desidert vakreste ur, Moore.
 
Nå var det rett før jeg besvimte... klarte å søle kaffe... svelget snusen og jeg må ut å sjekke for å se om jeg må bytte...

Herregud, nå klarer ikke jeg å jobbe mere i dag... venter bare på maaassssseeee bilder av denne fantastiske godbiten....:D:D:D
 
Nå var det rett før jeg besvimte... klarte å søle kaffe... svelget snusen og jeg må ut å sjekke trusa for å se om jeg må bytte...

Herregud, nå klarer ikke jeg å jobbe mere i dag... venter bare på maaassssseeee bilder av denne fantastiske godbiten....:D:D:D
 
Supernice! Det er et virkelig flott ur du har fått deg!

Kos dere med "hvetebrødsdagene"!:p
 
i svaaarte! også en Patek da!! fantastisk, unner deg dette fantastiske uret! FOR EN SENSASJON!!
 
Yey. Gratulerer så mye.:D
He,he. Hadde mistanke om en Nautilus ja. En 5712 er å dra på hardt.:p

Fantastisk klokke. Hvordan i all verden går det an å toppe denne?
Jeg mistenker at jeg kan få vanskeligheter med å sove bare på grunn av det bildet.
Hvordan kan det da være å slå seg til ro med denne liggende på nattbordet?:eek:

Tar en liten dans for den:
pic17896.gif
 
Jeg føler det betimelig å banne høyt: å fy faen, Moore!

Da ble dette virkelig en bra klokkedag! Stort av deg å dele i en hektisk hverdag. Her sprer du glede!

God helg!

Jeg må stemme i med Frodo her, Å FY FAEN! Det der er bare noe av det lekreste som finnes. Gratulerer så masse :)