Dagens klokke


@Boro: det der er min siste klokke:) Trøster meg med denne på veien:
DSC_0791_zps60101e38.jpg
 
Redigert av en moderator:
Mye moro i en boks cape cod og litt nylonslipepapir!

Dette er min første "skikkelige" klokke som jeg fikk av min far da jeg var 12 dersom beregningene stemmer, og var en av mine aller kjæreste eiendeler gjennom oppveksten, spesielt siden han gikk bort ikke lenge etterpå. Denne gikk jeg med dag og natt uansett hva i minst 12 år til og tok den egentelig ikke av uansett hva jeg gjorde. Det innbefatter 12 år med bading ++ og alt dumskapet en finner på og gjør fra man treffer puberteten til en er voksen. Denne har vært med på -alt-. Nevnte jeg at den egentelig ikke skal være vanntett? Vel den, har i alle fall vært på 10 meter haugevis av ganger. Den eneste gangen denne har hilst på en urmaker er etter glasset ble knust i en motorsykkelvelt.
Den har fått mer juling enn jeg tør tenke på og så med andre ord ikke ut. Før jeg begynte gikk det ikke an å skille hvilke deler som hadde vært polert eller børstet.

Jada den går, som ei klokke.

021F9AB2-C9C3-400C-A171-B27964955AEE_zpst95gnwvu.jpg


Og jaggu er det lume her også.

FDDD183E-E346-40B2-937C-45C593194ECE_zpsvcxbwtay.jpg


Denne har fortjent en dag på armen igjen. :)
 
Jeg sliter med å finne reim til denne, lenke blir med polerte midtledd litt too much, denne skinn natoen er best så langt. Prøvd den på to gators også, men ikke helt happy med det heller. Lurer på å kjøpe en blå eller orange rubberb og kalle det sommerklokke :)

YHvZNLr.png
 
Nå er det endelig helg, og jeg har tid til en kort kaffe før podens første fotballkamp for sesongen. Og lørdag er jo alltid en sjøens dag.

E10D450B-C59F-4C5C-8C25-1A16CCD8DDDA_zpsetq5jlou.jpg