Dagens klokke

2z70oso.jpg



Hei, folkens, jeg er ny her og har akkurat fått min første Rolex :)

Takk til kasmir for en hyggelig handel ;)
 
Velkommen og gratulerer. Klokker er superstilig, men er det ikke feil farve på bezelringen? ;)
Legger ved bilde av "rett farve" :)
14092010337.jpg

Tror det er på tide å få en Breitling på armen igjen, slik at man blir kvitt denne Rolexavhengigheten :)
 
Utrolig fin PAM, bruker for mange timer hver dag på bukta. I dag har jeg drømt meg bort mens jeg har tittet på PAM 005, 219 og 111. Hadde jeg hatt pengene og skulle gått for en PAM tror jeg det hadde blitt en 219. Eneste dumme er at jeg liker skiven på 111 veldig godt, her måtte man kjøpt begge og moddet litt:p
 
Utrolig fin PAM, bruker for mange timer hver dag på bukta. I dag har jeg drømt meg bort mens jeg har tittet på PAM 005, 219 og 111. Hadde jeg hatt pengene og skulle gått for en PAM tror jeg det hadde blitt en 219. Eneste dumme er at jeg liker skiven på 111 veldig godt, her måtte man kjøpt begge og moddet litt:p

Løp og kjøp! ;)
 
Eneste problemet er å bytte skive når kronen sitter på andre siden:p Vil nødig ha opp-ned-skive:p Neste blir i gull! Og en PAM i gull har jeg ikke budsjett til.
 
Breitling SOH i dag også. Har tatt over jobben til Rolex om å være hverdagsklokken. Tror dog kanskje det bare er vikariat det er snakk om.

001-1.jpg
 
PloProf

Av en eller annen merkelig grunn gir det en god følelse å se et ur man har få positiv omtale. Ikke veldig ofte ur får 90 poeng i Watchtime, så det gjør det faktisk enda mer tilfredstillende å bruke 281 gram stål rundt armen. (Ja, du leste riktig, 281 gram!)

Urets størrelse bør ikke skremme noen, da den ikke oppleves noe spesielt stor. Men om 36mm datjust er din greie, kan jo overgangen bli merkbar ;)

005.jpg



003.jpg
 
Vet jo at mange her på forumet solgte sine PloProfer rimelig raskt, men jeg synes den er helt uovertruffen :D Skal kjøpe en selv om noen år, vil gjerne ha den litt ned i pris først.
 
Jeg skal slutte å lese innleggene til Mathfjeld... Jeg får dårlig samvittighet hver gang han legger ut et bilde :p
 
Nå har NATO-strappene ankommet og påsatt.

IMG_1641.jpg


Prøver å få tatt noen fine bilder, men photoskillsa er ikke all verden
IMG_1576.jpg