Prisøkning på Rolex fra 01.09 ?

Medlem
18. mai 2009
Innlegg
483
Sted
Oslo
Hører at prisene i resten av europa har økt med ca 10% fra 01.09. Noen som vet hvor mye de øker i Norge?

Ettersom Norge vel har hatt verdens høyeste Rolex priser de siste årene pga. valuta svigninger, er det vel naturlig å tro at prisene her hjemme øker marginalt, eller med 2-3% ?

Regards :)
AW
 
Pris på den Rolex Deep Sea sea dweller har økt til ca 69.900.nok. den kostet vel ca.67.900nok?
Regner med at det er representativt for resten av kolleksjonen.
Samme leksa hvert år. De store merkene har prisøkninger gjerne 2x i året *sukk*.
Men det er vel kanskje en av grunnene til at de holder seg store, gir et kjøp et anstrøk av investering med tanke på fremtiden...
Jeg har desverre ikke fått mindre lyst på "beistet":
bjerkeogpizza2709043.jpg

bjerkeogpizza2709040.jpg
 
Ser prisen på GMT 116710 har gått opp ifra 50800 til 55900. Var jo ikke lite de skulle øke prisen heller.
 
Hva har de tatt utgangspunkt i når de har hevet prisene?
Det har jo ikke gått etter en prosent sats.
Jeg ser at en yachtmaster steel/platinum har gått fra 68900 til 74900. Men en Daytona SS har bare steget fra 72300 til 74900.

Noen som har en forklaring?:)
 
De står på Urverket.no

82500,- for 116613 og 47400,- for Explorer II :D

Tror ikke prisene til urverket er helt korrekte, ser ut som om de bare har plusset på 10% over hele linja.
Deapsea står listet til 74k mens noen før i tråden oppgir ny pris i Norge til 70k. Noen som har sett en ny
norsk prisliste ?

Regards :)
AW
 
Plusset på 10% på alle har de ikke gjort.
Enten har de den ny prislisten eller så ser de ut som de bare har latt magefølelse bestemme;)
 
Kursen på sveitserfranc har også gått opp. Dette kan ha litt med saken å gjøre i forhold til prisene i Norge.
 
Nå er det full forvirring rundt prisøkning i Norge. Ringte en AD i dag og de prisene jeg fikk der var de samme som tidligere, ingen prisøkning!!

Det må da være noen her inne som sitter å ruger på svaret her ;) Så se å få ut fingern, hva er de nye prisene ? ;)

Regards :)
AW
 
hehe, ja du har vel ca. 500 gram til overs:p Har du veid lenka og funnet ut hva den faktisk er verdt bare i gull?

Venter i spenning på pm om at du er lei den.
 
hehe, ja du har vel ca. 500 gram til overs:p Har du veid lenka og funnet ut hva den faktisk er verdt bare i gull?

Venter i spenning på pm om at du er lei den.

Jeg synes rkjersem har beholdt klokka besynderlig lenge... Kan det være at han faktisk har slått seg til ro? :p