Dagens klokke

denne saken i dag....på NATO (som jeg forøvrig har fått et stort kick på i sommer)
4972988391_1c08949bd0_o.jpg
 
Ferien er over, tilbake på skolebenken

Overgangen fra surfing, dykking og klatring i Asia, til lesing i København er tung........ferien er over, men ferieklokken sitter fortsatt på ettersom hans brødre ligger i bankboksen i Norge på ubestemt tid.

Artig at konfirmasjonsklokken fortsatt holder koken, etter nærmere 12 år med misshandling



9bceee71.jpg
 
Overgangen fra surfing, dykking og klatring i Asia, til lesing i København er tung........ferien er over, men ferieklokken sitter fortsatt på ettersom hans brødre ligger i bankboksen i Norge på ubestemt tid.

Artig at konfirmasjonsklokken fortsatt holder koken, etter nærmere 12 år med misshandling



9bceee71.jpg
:) Tolv års "mishandling" har bare gitt karakter ser det ut til, strapen ga en kul combo syns jeg!
Lykke til med studiene, ser interessant ut.
 
Klassikerparade

Jeg har vært vekke fra TS i nesten to uker. Kjekt å se hva som har blitt presentert på dagens klokke tråden i denne tiden. Glashütten til 1963 er en høydare.

Selv kjører jeg klassisk i dag - Speedymorini:
DSC00190.jpg
 
IMG_0702.jpg


Teknisk sett ble dette tatt i går kveld, men syns allikevel det fortjener en post.

IWC Aquatimer, Tag Heuer Link, Breitling Superocean og min egen Omega PO.