UJU
Støttemedlem
Kom akkurat hjem fra min lokale klokkepusher med det som ble drømmeklokka idag.
To be continued i en unboxing tråd....
To be continued i en unboxing tråd....
+1
Jakter ivrig på en Panerai om dagen, men den får i alle fall ikke være med på ordentlig aktiviteter.
Til slikt bruk har jeg veldig lyst på en Suunto Core. Lav profil på håndleddet, tåler mye juling, billig rem, ekstremt god lesbarhet, kompass og stoppeklokke og tåler milevis med sti-sykling uten å riste i filler
![]()
Morsomt å se hva enkelte ønsker seg for daglig sporty bruk her jaMen vi definerer vel "sporty" litt forskjellig alle sammen
![]()
Sport? Er det ikke nok trim å løpe mellom alle AD'ene for deretter å stå med 200 i puls mens du fikler med klokkene?
Får jeg tak i en Panerai blir nok den på armen 90 % av tiden jeg er våken, men skal jeg leke håndverker eller trene vil jeg nok ta på noe annet.Har to Paneraier som stort sett får være med når jeg ikke har på meg dress (da blir det gjerne ur som buler litt mindre under mansjetten). Panerai er jo solide bruksur!
Får jeg tak i en Panerai blir nok den på armen 90 % av tiden jeg er våken, men skal jeg leke håndverker eller trene vil jeg nok ta på noe annet.
Vi lager egen undergruppe i forumet; DFF - De Forsiktig og fornuftigeMin panerai får ikke bli med på trening, når jeg leker håndverker eller når jeg er ute i naturen.
Får jeg tak i en Panerai blir nok den på armen 90 % av tiden jeg er våken, men skal jeg leke håndverker eller trene vil jeg nok ta på noe annet.
Jeg mener å ha hørt eller lest at mekaniske ur ikke er alt for glade i å bli utsatte for langvarig risting om man ønsker lang levetid. Mulig dere her på forumet har andre erfaringer?
Kjøpte nylig drømmeklokka,Submariner med grønn bezel.Har en del andre klokker men denne blir på hånden en god stund![]()