47mm - noen hater denne, andre elsker den!

Grattis med beintøff Panerai! Det krever baller å gå for 47mm, well Done! :)
Og bra å høre det ordnet seg med Bjerke.

Takker for hyggelige tilbakemeldinger.

På Paneristi.com er det delte meninger om dato og logoen på dette uret, men jeg liker å ha dato på et ur.
Logoen ble jo ikke laget før på 80-tallet, så enkelte synes det blir feil på et "historic series" Pam som dette.
Jeg syntes imidlertid det er kult at det ikke står skrevet på skiven hva slags ur dette er. De som vet - de skjønner det.

Åååå! Gratulerer så mye! DIGGER denne! Prøvd den på armen, og den virker absolutt ikke for stor med sine 47mm.
En av mine favoritter:cool:

Fatter ikke at dere vil ha en klokke som mest ser ut som ei osteklokke, men smak og behag kan nesten ikke diskuteres.
Morro for den som liker denslags, og vi andre kan gå en vid bue rundt utstillingsmonteren.

Fatter ikke at dere vil ha en klokke som mest ser ut som ei osteklokke, men smak og behag kan nesten ikke diskuteres.
Morro for den som liker denslags, og vi andre kan gå en vid bue rundt utstillingsmonteren.

Og hva er poenget med å skrive dette i utpakkingstråden? Om du ikke liker den kan du jo bare holde tyst, og om du absolutt må kritisere den kan du jo gjøre det i en annen tråd om Panerai. Jeg har hvertfall ikke for vane å kritisere som første utgangspunkt hvis kompisen min kommer og viser meg noe han har kjøpt og er stolt av.

Forresten, gratulerer med dritkul klokke! Prøvde den selv på Panerai-GTG og den var helt rå!

He he he!
Nei - du har helt rett, Panerai er slettes ikke for hvem som helst.:eek:

Dette er min andre PAM - så jeg er i hvert fall hekta.