Helgull Daytona - Kult ? Eller bare utrolig Tacky ?

Dersom jeg hadde hat finansene og gått for helgull hadde jeg helt klart gått for en Sub.
Sub i gull = kult.
Daytona i stål = kult. IMO.
 
14bl55x.jpg

Det der må være noe av det kuleste... (hadde klart å fortrenge det bilde siden sist jeg så det)
 
Klokker i helgull passer best til middlealdrende menn med tykk lommebok og stor pondus, f. eks skipsredere og den slags (Fredriksen)

Jja, jeg får vel gå frem som et eksempel på det motsatte. Ung, veltrent, og mindre tykk lommebok :p

Skal nok få Daytonaen til å se bra ut på meg også :p

Skal forøvrig begynne i jobb som innebærer dresskode, derfor tror jeg en helgull daytona kommer til å gjøre seg riktig så godt på håndleddet :D
 
Jja, jeg får vel gå frem som et eksempel på det motsatte. Ung, veltrent, og mindre tykk lommebok :p

Skal nok få Daytonaen til å se bra ut på meg også :p

Skal forøvrig begynne i jobb som innebærer dresskode, derfor tror jeg en helgull daytona kommer til å gjøre seg riktig så godt på håndleddet :D

Helgull daytona er helt rett! Jeg sier som deg bilder bilder bilder når den måtte dukke opp...
 
Her er det bare å kjøre på kjersem, gull er inn igjen:) Se bare på utvikling i gull prisen de siste årene! Gull-Rolexer kan derfor også på sikt bli en lønnsom investering!

Hel gull Rolex er nok ikke helt akseptert i Norge. Jeg reiser ganske mye i sør-frankrike og der er det absolutt helt korrekt med klokker i gull. Jeg personlig foretrekker klart Day-Date med president lenke, men sportsmodellene i helgull er også kule, selv om en "toolwatch" ikke bør være i gull...

Lykke til med jakten!

Regards :)
AW
 
Fotograf Terry Richardson bærer sin helgull Daytona meget godt ihvertfall :D (Om du ser noe annet på dette bildet enn en Rolex er du ikke en ekte WIS ;) )

MSopjkpmsq2hoof0O4SVDmsxo1_500.jpg
 
Skal ikke blande meg inn i debatten TT vs SS, men kom på et bilde jeg så på "Axelzons forum för klockfreaks"...


Rolex.jpg