Dagens klokke

Var på nattåpent på Bjerke i Bergen på torsdag med min bror. Klokken 23.30 fant han ut at tiden var inne for å bli Rolex eier. I dag er nyanskaffelsen på utlån til meg :D

IMG00021-20100718-1733.jpg
 
Var på nattåpent på Bjerke i Bergen på torsdag med min bror. Klokken 23.30 fant han ut at tiden var inne for å bli Rolex eier. I dag er nyanskaffelsen på utlån til meg :D

IMG00021-20100718-1733.jpg

Det er da et like godt tidspunkt som noe annet å bli Rolex-eier på :) Gratulerer til ham!
 
De ville vel ha ut litt Tag tenker jeg. Bjerke skal forresten få IWC som toppmerke.

Var innom noen timer før dere og kikket litt. Beundret blant annet klokken din bror kjøpte!
 
De ville vel ha ut litt Tag tenker jeg. Bjerke skal forresten få IWC som toppmerke.

Var innom noen timer før dere og kikket litt. Beundret blant annet klokken din bror kjøpte!

Ja virket sånn, hun dro opp flere Tag`er pluss en Breitling fra bak disken som var noe mer nedsatt også. De hadde mye fristende Rolex inne nå, alle sportsmodellene var vel på plass mener jeg... Skulle ønske det var jeg som skulle handle :p

Kommer IWC til Bjerke Bergen forresten?
 
Når de flytter til nye butikken er det IWC som er the shit :)
Da må jeg ned og prøve mye klokker, dog legge kortene igjen hjemme..

Var det en Blackbird blacksteel de dro frem?
 
Når de flytter til nye butikken er det IWC som er the shit :)
Da må jeg ned og prøve mye klokker, dog legge kortene igjen hjemme..

Var det en Blackbird blacksteel de dro frem?

Sweet, det blir bra! Skader ikke med litt mer utvalg :) Må inn å prøve litt selv da!

Nei var en superocean av den utgående modellen på gummireim. Så ikke noe til noen blacksteel.
 
Mye flotte klokker her om dagen, en feriejobbende stakkar blir lett distrahert!
Går ikke lei den nye Seamasteren din JonL, forstår godt at den fãr litt WT :)

Sola derimot...
 
7dd5d538.jpg

Lekker rem, nautilus! Bror hilser!
Poster fra snekka! Regner, men herlig å være i båt!:mrgreen: