Vis meg dine sorte får!

J.CAT skrev:
Det kapitellet med juvel konkurranse er ganske morsomt, jeg husker DJM posta en link den artikkelen her.Leste den med interesse! Syns Titoni Seascoper ser riktig bra ut. lurer på hvor de har "gjemt" juvelene i urverket?
[/quote]

Her er et bilde av urverket. De har plassert juveler på tannhjulene i urverket. :D
DSC_3702.jpg

En ubåt på baklokket.. Ikke helt Panerai, men en "nice touch".
DSC_3713.jpg

Dessverre er det nok vanskelig å fjerne patinaen på skiven. Har ikke lest noen gode tips om hvordan det kan gjøres.
DSC_3331.jpg

Titoni er et artig merke, mange eldre modeller ligner på klassiske Omegaer, blant annet en modell som heter "Airmaster". Så vidt jeg vet er Titoni et av få sveitsiske merker som ikke er del av et større konglomerat. Men de selges vel ikke i Norge?

Vekker denne til live igjen siden det er kommet mange nye medlemmer siden siste post her inkludert meg selv. Artig å se hva dere har liggende som dere ikke akkurrat hadde tatt med på en evt. GTG...:D

Her er mine.... som jeg faktisk bruker:

Citizen diver.
En sjefsklokke med integrert intercom ;) som får mye armtid når jeg er på jobb offshore.
4656200127_9e3f353943_b.jpg

Casio Riseman
Denne får ikke så mye armtid, men er utrolig kul...
4418775753_f45db45a85_o.jpg

Casio Databank
Denne synes jeg er über-cool, og får faktisk litt tid på håndleddet fra tid til annen....
4244426278_68f1599122_o.jpg

Vel sorte får og sorte får, dette er i hvertfall klokker jeg har liggende som nesten aldri blir brukt lenger.

Jean Lassalen her i 18K gull og stål var den første skikkelige klokken jeg kjøpte og har derfor en viss sentimental verdi. Så den i en annonse i en avis og falt pladask.

imgp0912x.jpg

RWen synes jeg var fantastisk flott da jeg kjøpte den i 1998. En helt nydelig klokke om enn litt stor med sin 40mm kasse. I dag synes jeg egentlig at klokken er i minste laget og kan ikke helt forstå hvorfor jeg syntes den var så flott. Ting endrer seg.

imgp0835s.jpg

RWen synes jeg var fantastisk flott da jeg kjøpte den i 1998. En helt nydelig klokke om enn litt stor med sin 40mm kasse. I dag synes jeg egentlig at klokken er i minste laget og kan ikke helt forstå hvorfor jeg syntes den var så flott. Ting endrer seg.

Synes den er ganske lekker jeg !

Vekker denne til live igjen siden det er kommet mange nye medlemmer siden siste post her inkludert meg selv. Artig å se hva dere har liggende som dere ikke akkurrat hadde tatt med på en evt. GTG...:D

Casio Databank
Denne synes jeg er über-cool, og får faktisk litt tid på håndleddet fra tid til annen....
4244426278_68f1599122_o.jpg

Send meg PM om du skulle finne på å selge denne, utrolig tøff retro klokke.

Den fåes også som gullbelagt, noe som gjør den til en skikkelig moderne hallik-klokke. Her kan du lagre telefon nr til alle som "jobber" for deg, kalender, world time og ikke minst kalkulatoren brukes til å holde styr på inntekter og utgifter...

casio_gold3.jpg

Wristshot
(MERK: Ikke min klokke!!!)
3136380306_94be7217be.jpg

Jeg har en gull farget databank! ;) Eneste minuset er at det er plastikk klokker, som ikke tåler allverden =/
Min fikk et stygt hakk etter et ublidt møte med asfalten! :p

Ingen flere som har noen syndebukker på lur? :D

Liker veldig godt at den Swissmatic'en er en Limited Edition. Verdien kommer til å gå i taket om noen år :D

Jeg har en "bombe" som ville passet inn i denne tråden. Men med fare for og miste all respekt og nært forestående WIS status vet jeg ikke om jeg tør.....:rolleyes:

bc7c8126-c0ff-eea6.jpg

Jeg kjøpte denne alt for store saken i et øyeblikk av midlertidig sinnsykdom. Brukt den noen få ganger, men nå ligger den og venter på da dagen jeg skal kles meg som klovn eller eventuell svaksynt alderdom.

Swatch Dark Vader. Var hot shit for en fjortis på åttitallet:p
-Har faktisk fått 3-4timer wt siste år... bare for å mimre litt.:)

-Måtte til slutt vike plass for en rolex day date tt kjøpt på et gatehjørne i tijuana, Mexico. Fin fake som så ganske ekte ut det første halvåret inntil "gullet" begynte å flasse av. Var kanskje også litt malplassert på armen til en trettenåring, men kan huske jeg var veldig stolt av "rolexen" min.....
:D