Dårlig service fra Omega!?

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Innlegg
6.322
Sted
Vestlandet
Jeg ga min kone en Aqua Terra ifjor. En morgen viser det seg at klokka har sakket nesten en halv time i løpet av natten.
Litt merkelig, men håpet dette kun var fordi den ikke hadde vært trekt opp skikkelig, eller at den hadde blitt utsatt for magnetisme.
Trekker den opp for hånd og legger den på bordet. Etter noen timer sjekker jeg den igjen, og sannelig har den ikke saknet 5min på et par timer.:mad:

Jeg leverer den inn til AD som igjen sender den til omega for service. Nå går det 3-4 uker før klokken sendes tilbake UTEN at Omega har funnet ut hva som var galt.:evil:
Enden på visa er at AD'en tar en helt lik klokke og bytter ut urverk og skive.

Nå fungerer klokka fint, men WTF! Burde ikke Omega ha gjort dette før de sendte klokka tilbake? Og burde de ikke ha beholdt den gamle skiva og kun byttet urverket? Dessuten var (selvsagt) ikke MOP skiva helt lik den gamle. Noe kona syntes var skuffende, da denne etter hennes mening ikke er like fin.:evil: :evil:

Er litt frustrert over dette som jeg opplever som dårlig service fra Omega. Har hatt lyst på en Omega lenge, men dette tok lufta litt ut av meg.
Noen som har hatt slike erfaringer.

Edit;
Info: Hele prosessen tok nesten 2mnd før klokka var tilbake.
 
Jepp, har akkurat samme erfaring med Omega i Norge. Ekstremt lang servicetid, mange bortforklaringer og laber kundeservice.
Jeg skrev mail til deres "Brand Manager" til slutt, men fikk ikke svar. Tre uker senere ringte jeg ham og han forsikret meg om at jeg skulle få svar i løpet av et par dager. Det skjedde ikke... Purret mailen på nytt og fikk til slutt svar fra en på kundeservice som hadde fått mailen videresendt. Det tok meg over tre måneder å få reparert en klokke på garantien...
 
Og der bestemte jeg meg for å kjøpe breitling(nye superocean eller steelfish) og ikke planet ocean.