Forhåpentligvis siste for i år.... Sonens første?

Det første man merker er vekten; denne veier inn på 114g. Det er jo ikke spesielt mye. Materialet oppleves glatt å ta på, litt matt men samtidig reflekterer det lys. Det blir en artig effekt med dybden i materialet som får en veldig "3d" følelse. Tenk vanlig, vevd karbonfiber bare at her er karbonet hulter tilbulter inne i resinen.

Har sett på karbondiveren et par ganger selv, den er litt som en "minibumblebee" tror jeg - liker den veldig godt på bilder.
Tror det er en ganske så kul klokke ;)

Takk for svar. Gleder meg til flere rapporter/inntrykk om karbon-AP. Jeg ville måtte selge unna endel for å få til det ... Nyt den!

Forged Carbon har jeg aldri opplevd IRL, men det ser utrolig bra ut på bilder. Klokka ser steinbra ut! Ellers må jeg få berømme deg for de valgene du gjør, de er en berikelse for de aller fleste her på sonen ;)

Få opp et WS og gratulerer så mye! :)

....forhåpentligvis den siste i år sier du???? Vet du hvor lite det er igjen av året eller? Du slette tid! Grattis!!

HEFTIG! Kult at noen faktisk har baller nok til å velge så spenstig farge/materialvalg i denne prisklassen :)

Vanvittig tøff, gratulerer!

Gratulerer med steintøff AP, Christian!;)
Har hatt gleden av å se den live og bilder rettferdiggjør virkelig ikke finishen

Selv jeg som ikke liker AP må innrømme at denne er sinnsykt kuul... ;)

Morro å være med i går!

Gratulerer igjen!

Det var en frekk liten sak. Veldig gøy med klokker vi ikke ser så ofte her inne. Gratulerer så mye med (enda) en fantastisk AP :)

Redigert:
Konge, christian! Denne har du siklet på lenge så jeg regner med at det er godt stemning i (klokke)heimen nå :)