KONKURRANSE

Merker sendt ut

En overveldende stillhet ;)

Lurer på hva Paneristiene gjorde med merkene som ble sendt ut....:confused: Faktisk > 350 stk!

Merke nr. 2 jeg fikk er lagret på et trygt sted og lovet konas bil når hun får seg sin 40mm Pam.
PS var innom Bjerke på tirsdag for bl.a. å bli mer kjent med Radiomir "live", spurte "min mann" der vedrørende
mulighet for ny 40mm ( PAM 050) som opplyste om at hele kvoten til Bjerke for 2013 allerede var (forhånds)utsolgt
til ansatte i Thai Air !
:confused:

Panerai

Her er mitt bidrag i konkurransen om den flotte premien:

DSC_3153.jpg

Dessverre har jeg ikke fått tatt noe ferskt bilde av selve merket da bilen fortiden er på et lite spaopphold:)

Ihvertfall så driver jeg å reklamerer for Paneristis i Oslo.
Kjører rundt 50k i året så litt reklame blir det, så om noen spotter en spanskregistrert bil med Paneristi-merke er det nok meg.;)
Merke blir også påmontert den andre bilen når jeg får byttet tak (med ny bakrute)

2011-08-16165500-Version2.jpg

Grunnet noe lav deltakelse, men økende interesse, har juryen bestemt å utsette konkurranseslutt til søndag 18. november kl 2100.

Det gjøres også oppmerksom på at det er det avbildete klistremerke for Oslo Paneristi som skal være i fokus. :D

Lykke til!

Tusen takk for klistremerker Brio! :D Skal få knipset noen bilder asap.

Takk Brio

Tusen takk for klistremerker Brio! Kult at de hadde hvit tekst - ser bra ut på mørke sotede ruter på en hvit bil:D

Italo all the way.

Her er mitt bidrag. Noe sent ute, men måtte vente på fint vær så glistet kunne luftes. Rett på sak:

8127212608_e02f69513f_k.jpg

8127212238_3274605874_k.jpg

8127184479_ced792b830_k.jpg

Takk for titten!

Jeg kan gå god for Minuteman, en meget hyggelig herremann med en flott Panerai:D