Dagens klokke

Supertett program og alenepappa-tilværelse i det siste har ikke gitt mange åpninger til å ta bilder eller skrive noe vettugt om denne, men jeg skal få ut fingeren.

Nydelig, nydelig ur. Blir tøft å skilles!

IMAG1470.jpg

Prøver å undgå bild/tekst på denne for å få så jomfruelig opplevelse som mulig når hu' kjem heim til gar'n. Ser det er å glede seg til, day-lume å greier!
 
Master og Kongle

Master compressor møter sin venn Ph Kongle.
Begge er kunst og gir mening i høstmørket.
Ha en fin mandag.
IMG_4391.jpg
 
Da var Hodinkee strap ankommet:) tar seg greit ut på suben syns jeg
u8ysuve7.jpg
God kvalitetsfølelse forsvarer pris og at de absolutt måtte skrive den på pakken, gikk hverken tollmyndigheter eller samboer upåaktet hen....
 
God kvalitetsfølelse forsvarer pris og at de absolutt måtte skrive den på pakken, gikk hverken tollmyndigheter eller samboer upåaktet hen....

Haha :) Ser meget bra ut J.CAT! Fikk mine i posten her en dag også, har ikke fått satt på noen klokker ennå. Men fin kvalitet.
 
WS fra tur på posten i sted. Var der og sendte avgårde to av mine hjertebarn, vintage Doxa og Omega Memomatic. Det var hardere enn jeg trodde å skille seg av med de. Men jeg får angst av for stor klokkeboks, og de fikk lite armtid. Klokker må brukes, og jeg håper nye eiere gjør det. Den på bildet er en av de som limer seg på armen for tiden og presser de flotte vintageklokkene ut i mørket.

L1030339_zpsa3e694a0.jpg
 
Var en ettermiddags tur ute på idylliske Fornebulandet med masse flotte farger. Hovedsakelig for å plukke slåpebær til snaps produksjonen. ;)
Lønnetreets gulfarge passet best til dagens klokke,- IMHO

01CF7AA7-FA9A-439B-AB01-08149BA62383-3091-00000194915D8B1E.jpg


:D