Basel-spekulasjoner

Håper dette stemmer med Explorer II!

Var innom Bjerke i Bergen og snakket med Odny. Hun sa hun visste hva som kommer! Fikk visst vite det da hun var på besøk hos fabrikken i høst.
Men vi klarte ikke å sjarmere info ut av henne...

Stemmer det at de (forhandlere) som besøker fabrikken får slik info er det merkelig at mer sikker info ikke har sivet ut fra enklelte.
 
Det er sikkert noen som vet, men jeg deler Arilds skepsis til at dette ikke hadde vært allment kjent om alle forhandlere på bedriftsbesøk fikk info :) Det eneste jeg regner for bankers er SS Sub med maxi-case og keramikk.

Vintage inspirert Exp II hadde vært knall, og hadde helt sikkert fått meg til å åpne lommeboka. En ny SD ser jeg ikke helt for meg, jeg ser egentlig ikke at det er behov for et ur mellom Sub og SDDS.
Hva er din kilde, lobergen? Alt jeg finner er spekulasjoner, har ikke lest en eneste troverdig sannsiger.
 
Håper dette stemmer med Explorer II!

Var innom Bjerke i Bergen og snakket med Odny. Hun sa hun visste hva som kommer! Fikk visst vite det da hun var på besøk hos fabrikken i høst.
Men vi klarte ikke å sjarmere info ut av henne...

Stemmer det at de (forhandlere) som besøker fabrikken får slik info er det merkelig at mer sikker info ikke har sivet ut fra enklelte.

Var Askeland i Stavanger i forrige uke, og fikk også inntrykk av at de som hadde vært på fabrikken "visste" noe. Som de sa så har de ikke fått noe info, men de har jo øynene med seg og de ser seg jo rundt når de er på omvisning... hehe... Dette ble etterfulgt av et lurt smil. Men noe mer klarte jeg ikke lure ut av dem...
Men kommer den Red Suben som Anders har postet bilde av så blir det kjøp uansett. Da ryker bil og leilighet dersom nødvendig... :eek:
 
Dette er jo ulidelig spennende :D Jeg regner med å bli skuffet, men det er artig uansett.
 
explorer

det er fullt mulig det kommer ny explorer, hørte rykter allerede i fjor, sist jeg var hoe en rolex forhandler spurte jeg hva de syntes om den nye explorern og de svarte med har du også sett den.
 
Jeg ser nå helst en ny Exp II, men det er klart en ny (og større?) Explorer er interessant. Samtidig er jo kanskje den diminutive størrelsen det mange entusiaster nettop fremhever som noe av det flott ved Exploreren.
 
men det er klart en ny (og større?) Explorer er interessant. Samtidig er jo kanskje den diminutive størrelsen det mange entusiaster nettop fremhever som noe av det flott ved Exploreren.

hmm, er ikke en str. rundt 38 mm midt i blinken i så måte?
med en børstet kasse...
for den har jeg også hørt om :grin:
 
Det som kommer er ny oppdatert submariner, samt DateJust II med jub. lenke. Ellers så kan jeg garantere at det ikke kommer noe ny "red-sub" Explorer II eller ny Daytona. Det kommer bare nye skiver til endel eksisterende modeller.

Regards :)

AW
 
Det som kommer er ny oppdatert submariner, samt DateJust II med jub. lenke. Ellers så kan jeg garantere at det ikke kommer noe ny "red-sub" Explorer II eller ny Daytona. Det kommer bare nye skiver til endel eksisterende modeller.

Regards :)

AW
Har du noe å backe dette opp med eller er det bare dine tips? Veeeeldig mange der ute som tipper på noe nytt mht Explorer nå...
 
Kommer det en ny versjon av no-date suben så blir det løp å kjøp uansett.. Om jeg så må selge resten av samlingen (untatt 312:!:).

Med ny versjon tenker jeg på maxi-kasse, maxi dial, keramisk bezel (og skive?), kraftigere visere, og den nye lenken. Om det står
"Submariner" med rød skrift er bare en stooooor bonus.
 
à propos en mulig ny SeaDweller i Basel her er en 16600 tilbake fra service i Genève:

20krek7.jpg
( bilde: cred. M. OP)


glasset er dobbelt så stort og ventilen ser ikke ut til å være i titanium som den vi kjenner...

:confused:
 
Hvis Rolex nå bare oppdaterer seg *pittelitt* og øker størrelsene sine *pittelitt* så går jeg på en smell fort som fy.
Daytona med dato,nodate sub i maxicase, DSSD med lenke som ikke er som en tanntråd så er jeg ikke langt fra å fly rett til Bjerke...
 
à propos en mulig ny SeaDweller i Basel her er en 16600 tilbake fra service i Genève:

glasset er dobbelt så stort og ventilen ser ikke ut til å være i titanium som den vi kjenner...

:confused:

Har du anledning til å poste kilden til dette bildet, lobergen?
 
Det er jo veldig mye spekulasjoner ang keramiske bezel inserter på de nye subene som kommer..
Hvordan vil det se ut å bruke NATO på disse? Blir det helt feil?