Dagens klokke

Seiko Sumo er en skikkelig 'desk diver' i dag.

18022010769.jpg


- post gjerne hver dag, denne tråden skal rulle og komme opp i et par hundre sider før jul!
I dag, litt forsinket i forhold til "før jul", nådde vi ambisjonen om et par hundre sider!
 
Etter å ha hett en dårlig natt med søvn, måtte jeg opp å studere bilder på nettet kl 0400 i natt:D
Etter det jeg kan se, uten å kunne sammenligne fysisk, ser det ut som om lenken skal være sånn som den er.
Må ikke skremme meg sånn, tombs;)

Beklager at jeg skremte deg Frik, jeg har også studert bilder i natt og fant ut at endeleddene på lenken er høyere enn lugsa på Deep Sea og lavere enn lugsa på Sea Dwelleren :D
rolex_deepsea_watch.jpg

seadwellerside.jpg


PAM 86 idag :cool:
DSCN0155.jpg
 
Breitling her og. Avenger Skyland på Pro2-lenke. En deilig nyanskaffelse. Noen synes den er harry. Jeg synes den er fantastisk:D

0022-1.jpg


0012-1.jpg
 
Breitling her og. Avenger Skyland på Pro2-lenke. En deilig nyanskaffelse. Noen synes den er harry. Jeg synes den er fantastisk:D

0022-1.jpg


0012-1.jpg

Den går rett hjem her også. Breitling har SUVEREN kvalitet, og er litt undervurdert synes jeg. Lenkene er vel blant de beste som kan kjøpes for penger. (Ulikt en ikke navngitt annen klokkeprodusent)