Dagens klokke

Jeg vet det. Tar ikke bilder hver dag meg...For mye styr. Er litt opptatt av kvalitet på bildene og skal ikke starte å sende møkkabilder for å ha riktig dato. Da jeg melder meg ut av dagens klokke: Greit nok.;)

Hei, om du ser smilefjeset :))) bak innlegget til Krille håper jeg du skjønner at dette ikke var kritikk. Om du leser deg gjennom denne tråden (om du har meeeeget god tid) vil du se at det har vært en kultur å si ifra når folk har feil dato.

Jeg tror ikke jeg er den eneste som gjerne så ofte som mulig ser bilde av klokkene dine i denne tråden.
 
IMG_8827.jpg


Tudor Submariner på ny rem, takk til flyback. Siden jeg ikke har postet i denne tråden på en stund
drister jeg meg til et bilde til.

IMG_8858.jpg
 
Hei, om du ser smilefjeset :))) bak innlegget til Krille håper jeg du skjønner at dette ikke var kritikk. Om du leser deg gjennom denne tråden (om du har meeeeget god tid) vil du se at det har vært en kultur å si ifra når folk har feil dato.

Jeg tror ikke jeg er den eneste som gjerne så ofte som mulig ser bilde av klokkene dine i denne tråden.

Jeg lest den : "...bildet må være tatt i dag! Drit i kvaliteten, mobilkamera er lov (oppfordret t.o.m), bare bildet er dagens."
Tok det bare som at jeg kunne ikke respektere det: Er ikke skremt eller forbanna av kritikker;)
Jeg er hjernevasket av Statoil og lever etter prosedurer:D: Hvis jeg kan ikke følge dem, jeg trekker meg unna fra jobben.:mrgreen:
 
Mer hamilton-mas...

Tredje dagen nå, men jeg føler at jeg bare MÅ poste dette bildet som viser den knallfine grønne patinaen på denne 50 år gamle veteranen... :)

bilde5.jpg
 
Denne hentet jeg hos Ossur Soleim på fredag aften. Leverte den inn i oktober i fjor. Fikk påmontert en Kuki strutsereim som jeg synes passer uret godt.

Ny krone, nye pushere og nye pakninger. Klokken var nyservet tidlig i fjor, hvor den også hadde blitt pusset. Så nå er den teknisk som ny, eller tilsvarende.



img2624z.jpg