Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Gratulerer med to flotte klokker! Ser veldig gjerne bilder av klokkene på.

Velkommen og gratulerer med to flotte ur. Du har gjort det eneste fornuftige og gått rett på Rolex. Jeg burde nok gjort det samme, hadde spart en del penger på det. :D

Hei.

Jeg hører til på kvinnesiden, og bor i den sørlige delen av landet.
For noen mndr siden bestemte jeg meg for å kjøpe en ny klokke, og interessen min var ikke voldsom, men
det ene tok det andre, og til sist endte jeg opp her:)
Ordet " mani" blir hvisket bak ryggen min :eek:ops

Før jeg fant dette forumet, valgte jeg å kjøpe denne:

b636d97f.jpg

fbc1d605.jpg

Nomos Orion. En nydelig klokke.

Og så kom jeg over Santos fantastiske julekalender. Den var avgjørende for min, etterhvert store interesse for klokker. En Zenith El Primero står veldig høyt på min liste.

Men det nytter ikke med en klokke, så jakten på ny var fort igang, og jeg landet på denne:

9eb7b5c2.jpg

ba8604e1.jpg

8b6249d7.jpg

23d12e34.jpg

Takk til Mogens for hyggelig handel!

Gratulerer og velkommen til forumet. Herregud for en start. Explorer I, da er du allerede i mål synes jeg. Kom deg nå på RubberB og bestill en gummirem til den så er den perfekt.

Hei.

Jeg hører til på kvinnesiden, og bor i den sørlige delen av landet.
For noen mndr siden bestemte jeg meg for å kjøpe en ny klokke, og interessen min var ikke voldsom, men
det ene tok det andre, og til sist endte jeg opp her:)
Ordet " mani" blir hvisket bak ryggen min :eek:ops

Takk til Mogens for hyggelig handel!

Velkommen! Og takk i like måte:p

Gratulerer og velkommen til forumet. Herregud for en start. Explorer I, da er du allerede i mål synes jeg. Kom deg nå på RubberB og bestill en gummirem til den så er den perfekt.

Takk for det!
Er nok ikke i mål. For mange fine klokker... , og mye vil ha mer....
Men jeg er veldig fornøyd med de to jeg har nå.
Har allerede vært og kikket på RubberB. Gummireim skal det nok bli! :)

Tusen takk for velkomsten, og fine tilbakemeldinger.
Det overrasker meg litt at Nomosen er etter det jeg oppfatter, som litt ukjent på sonen.
Eller er det dette med dressur kontra sub, som gjør at dette uret ikke er så kjent?