Dagens klokke

DSC_0129-4.jpg


God helg til alle på sonen!:D

God øl ja:)
 
Jeg og ottoms sitter på pub, byttelåner klokke, drikker pils og hører livemusikk:) hvis noen er i nærheten av Cafe Dublin i Trondheim er der plass til flere!

0296213b-ba5f-9dbe.jpg


0296213b-ba6e-b2b3.jpg
 
51a7bed0-bdee-7e6a.jpg


Tack&God Natt!

Fant idag opp en ny definisjon av tidsbegrepet "en evighet"

"en evighet er tiden det tar fra det du mister ditt ur fra sitt hvilested og går mot marken til du får det opp og kan se hvor stor/liten skaden er"

En tur i asfalten i garasjen på jobb endte heldighvis bare opp med litt livserfaring på plexin :)
 
Jeg og ottoms sitter på pub, byttelåner klokke, drikker pils og hører livemusikk:) hvis noen er i nærheten av Cafe Dublin i Trondheim er der plass til flere!

0296213b-ba5f-9dbe.jpg


0296213b-ba6e-b2b3.jpg

Dette hadde vært kjekt å vært med på,men kom hjem ifra jobb i dag og da synes kona vi skulle vært på hytta. Så da dro vi ifra værnes og hjem for å hekte på hengeren som kona hadde fylt opp mens jeg har vært på jobb for så å dra ut på hitra på hytten. Håper det byr seg flere muligheter til en gtg over en pils. :)
 
Dette hadde vært kjekt å vært med på,men kom hjem ifra jobb i dag og da synes kona vi skulle vært på hytta. Så da dro vi ifra værnes og hjem for å hekte på hengeren som kona hadde fylt opp mens jeg har vært på jobb for så å dra ut på hitra på hytten. Håper det byr seg flere muligheter til en gtg over en pils. :)

håpløs kone ;) Fra spøk til alvor, vi må få til en gtg i Trondheim utover høsten, vi kan ikke la oslofolket tro de har all morroa ;)