Favoritt TV-Serier... Topp 3

1. The Shield
2. Californication

Har ingen soleklar nr.3 da de to øverste er så utrolig mye bedre enn alt annet. Game of Thrones kanskje?
 
Da har jeg fått sett The Walking Dead, sesong 1. Fruen tatt av etter første 30 min :mrgreen:
Dette er kanskje blant noe av det beste i seriesjangeren jeg har sett.

Gleder meg til sesong 2 :)
 
1. Third Watch
2. Entourage
3. Litt vanskelig, men ser på Suits nå og den seiler opp som en meget god kandidat:)
 
... indeed. De knytter sammen sekken godt. Har noen innvendinger men vil ikke spoilt the fun

Er en del å plukke på angående detaljer og feil, men langt fra nok til å ødelegge en fantastisk avslutning. Tror det største hinderet for denne avslutningen er hvor enormt bra The Dark Knight var. Episk bra faktisk.
 
hmmm....til nå:

1. The Wire
2. Mad Men
3. Oz (er på sesong 4 nå)

Anbefales: Breaking Bad, Game of Thrones, Nip Tuck, Weeds, Dexter, Sons of Anarchy, Californication, The Walking Dead, Twin Peaks og sist men ikke minst Planet Earth.. helt utrolig serie. Må snart komme i gang med Sopranos.. Tar det som et prosjekt mot høsten og vinteren ;) Ellers vil jeg se alt av Seinfield, Boardwalk Empire, Suits og Deadwood.

Har faktisk ikke sett mer enn 1 sesong av Entourage og har ikke sett NOE av Band of Brothers:oops:.. flaut
 
Tenkte å begynne på denne mini-serien ikveld.

hatfields_mccoys1-560x436.jpg
 
Måtte bli noe lett nå, så i påvente av de nye sesongene har jeg dykket ned i verdenen til Anthony Bordain og No Reservations samt Guy Fieri med Diners, Drive-ins and Dives. Sistnevnte har endel fete klokker, type smale dykkerurmerker.
 
Går rykter om en serie som "ligner" på Suits? I alle fall har mange like trekk..anyone?

Begynt på The Wire igjen.. 3. gang.
 
Går rykter om en serie som "ligner" på Suits? I alle fall har mange like trekk..anyone?

Du tenker nok på House of Lies. Litt som Suits, men serien handler om en gjeng med Management Consultants. Suits er nok en bedre serie, men House of Lies har en fantastisk underholdningsverdi. Anbefales!
 
Er i gang med Anthony Bourdain nå:) Utrolig interessant og kjekk serie om man liker mat, drikke og forskjellige kulturer. Programlederen selv er jo helt konge!

b00b0838-1aa6-19b7.jpg
 
Hadde knapt hørt om The Wire før det ble lagt ut en snutt her på forumet for noen dager siden. Kjøpte sesong 1-5 for 300,- på Finn.no og er nå godt igang med sesong 1. Ganske bra, faktisk.
 
Hadde knapt hørt om The Wire før det ble lagt ut en snutt her på forumet for noen dager siden. Kjøpte sesong 1-5 for 300,- på Finn.no og er nå godt igang med sesong 1. Ganske bra, faktisk.

Misunner deg det MM.. Så mange herlige timer foran deg :)