Sub eller Sea?

Submariner er en av klokkeverdens aller største "iconer" (om ikke den største) uansett merke. Det er ikke SD, måtte bare få det ut ;)
 
Tusen takk for god tilbakemelding! :D Vet det er "overflod" med Subber her på TS, men hvilke er "best" av Sub og GMT2? Utseendemessig liker jeg best GMTen på blankt midtledd

Jeg byttet fra 2002 SUB til 2005 GMT. Er veldig fornøyd. Overgangen fra "vanlig" til ceramic og 24 t bezel er kanon. Jeg synes nå at den gamle klokka, 16610, er kjedelig å se på. Så bilde av en 116610 forleden og syntes det samme om den... But thats MO :cool:
Jeg dykker ikke, men det er greit å kunne skifte fra sommertid uten å måtte involvere langeviseren og så skru ett døgn frem eller tilbake. På GMTen er det mulig å kun stille timeviseren frem og tilbake.
Den grønne, GMTviseren, viser GMT, bezelen har jeg på GMT +1 og timeviseren står på GMT +2. Altså tre tidssoner.
Det gjør det enkelt å huske om det er frem eller tilbake klokken skal stilles når det igjen er vintertid :p
Fint å vite, er det også, at det ikke kryr av GMTer der ute...... (her inne).
Blå lume hadde dog vært kjempetøft :p
 
All right, dumt spørsmål, men hvordan får jeg lagt til bilder fra IPad eller PC? I kid you not.

Jeg klarer bare å legge inn bilder via Tapatalk, men det blir elendig kvalitet!

Tapatalk pleier å funke bra for meg. Ellers må du laste opp til en bildeside som photobucket eller lignende.
 
029620be-3b61-2611.jpg