Dagens klokke

585b2e38-65ca-ffc0.jpg


Kveldens nyervervelse her knipset på samboerens nyervervelse. Ingen oppgitte miner eller "har du kjøpt ENDA en klokke"-kommentarer ikveld:) Kanskje ikke så rart når man selv shopper "designpuffer" til mange ganger Monsterprisen! :p
 
En sen post denne gangen. Er litt stolt av å småttisene på to fem og syv som gikk hele veien opp til over 1200 moh i dag. Hadde Ranger på armen. Har nå byttet til litt mer rough fetter for morgendagens erobringer!

B6F80C82.jpg
 
En sen post denne gangen. Er litt stolt av å småttisene på to fem og syv som gikk hele veien opp til over 1200 moh i dag. Hadde Ranger på armen. Har nå byttet til litt mer rough fetter for morgendagens erobringer!

B6F80C82.jpg

Wtf...sendte du lillejenta på en slik tur? Du er en beintøff ranger av en far ;)
Ellers er milsubben et hyggelig gjensyn. En øl når jeg er tilbake i august?
 
Det mååå vi!
Veslejenta stabbet og snublet seg av gårde. Skal si hun sovnet kjapt i kveld... Hehehe...
 
Støtter den! Gjorde det samme med mine når de var så små. Venter du litt for lenge blir det bare pes.

Glemte visst å poste dagens tidligere i dag. Pga bergensværet har jeg måttet senke grensetemperaturen for når jeg gidder å sløve med reker i båten til 17 grader. Funker det også.

L1020647.jpg
 
51a7bed0-c6e1-6b08.jpg

Junior våknet 04:17, Senior kom seg opp av bingen 05:06 og har siden da fått ryddet kåken. 06:26 er det så kaffe i hengekøya.

Fortsatt usikker på om jeg er fornøyd med g-shock eller ikke, digital tidsgjengiving er i hvert fall veldig direkte men litt mer boring enn den analoge ditto
 
Rocker Scuba-Dude i dag, og han forteller meg at om tre kvarter stempler jeg ut og drar på hytta!

6662aebd.jpg