RubberB for Deep Sea

Gleder meg til å se noen bilder når du får montert dette. Knallbra at noen lager kvalitets reimer i gummi til Rolex, jeg hadde kjøpt til min expl hvis ikke det var for at jeg må flytte over spenna fra stållenka, for jeg synes ikke det ser noe fint ut med spenne med rute-mønster på en plain gummi reim.

Gleder meg til å se noen bilder når du får montert dette. Knallbra at noen lager kvalitets reimer i gummi til Rolex, jeg hadde kjøpt til min expl hvis ikke det var for at jeg må flytte over spenna fra stållenka, for jeg synes ikke det ser noe fint ut med spenne med rute-mønster på en plain gummi reim.

Sliter med samme selv, eneste grunnen til at jeg ikke trykker kjøp er for at jeg ikke vil flytte spennen over.
Var så frekk og sendte en mail og spurte om det var mulig å få det til, fikk svar tilbake at de holdt på å utvikle det og at jeg måtte sjekke siden dems i løpet av året :p

Edit: Fikk ny mail akkurat, kunne regne med at det kom rundt september.

Sliter med samme selv, eneste grunnen til at jeg ikke trykker kjøp er for at jeg ikke vil flytte spennen over.
Var så frekk og sendte en mail og spurte om det var mulig å få det til, fikk svar tilbake at de holdt på å utvikle det og at jeg måtte sjekke siden dems i løpet av året :p

Edit: Fikk ny mail akkurat, kunne regne med at det kom rundt september.

Godt å høre da, blir det nok gummi på meg etterhvert også:)

Utrolig kult, kanskje vi skulle slå oss sammen og bestille flere, til rabatterte priser ?

Gåe jo an å slenge avgårde en mail, og høre om de ka gi en allright pris på et gruppekjøp, sikkert endel som kunne tenkt seg gummireim, hvis de fikser løsningen på spenna.

Endelig fått på NDen i alle fall, Deepsea er fortsatt hos urmaker.. Raske bilder følger, synes selv det ser okay ut!
bc7c812b-e75f-e4e5.jpg
bc7c812b-e769-0706.jpg
bc7c812b-e772-14a4.jpg
bc7c812b-e77b-8a9a.jpg

Endelig fått på NDen i alle fall, Deepsea er fortsatt hos urmaker.. Raske bilder følger, synes selv det ser okay ut!
bc7c812b-e75f-e4e5.jpg
bc7c812b-e769-0706.jpg
bc7c812b-e772-14a4.jpg
bc7c812b-e77b-8a9a.jpg

Gud bedre ja, helt utrolig flott. Endelig en Rolex med skikkelig reim. Men si meg, er det mulig å få disse remmene i variant der du ikke trenger å bruke låsen fra lenken? Nok en gang, utrolig flott...

Gud bedre ja, helt utrolig flott. Endelig en Rolex med skikkelig reim. Men si meg, er det mulig å få disse remmene i variant der du ikke trenger å bruke låsen fra lenken? Nok en gang, utrolig flott...

Som jeg har forstått det kommer ikke det før i september dessverre. Dette er det eneste som holder meg tilbake fra å kjøpe. Men det ser utrolig bra ut, så er veldig nærme ved å trykke på kjøp knappen.

Jeg syntes dette ser stilig ut fra klokke-siden, men bruken av Rolex-claspen med et halvt ledd på utsiden før det går over i gummi blir helt tullete i mine øyne.

Alt i alt, no-go!