Dagens klokke

DSCN0532.jpg


Herlig Søndagsvær på Østlandet:cool:
 
Jeg har plaget meg selv med taklistemontering i finværet i dag, nå nyter jeg en velfortjent kald pils på terrassen mens jeg absorberer noen av de siste solstrålene...

IMAG0556.jpg
 
Sitter og ser på film på tv3. Metro123 kapret. Fine klokker i filmen. Spesielt james gandolfinis

17813e88.jpg
 
En nydelig dag, det er ikke galt når man kan sitte ute på balkongen halv ti på kvelden 20. mai :D

Jeg hadde en god løpetur og kom hjem til hjemmelaget pai, namnam. I kjøleskapet stod noen flasker sprudlevann etter 17. mai, og jeg mener bestemt at jeg har lest noe om de gode restitusjonsegenskapene til champagne. Dermed ble det kos på balkongen! Nå trenger vi bare bytte de provisoriske balkongmøblene i noe fjongere, så kan sommeren komme :D

På hånden: GMT-Master 16758 18k

DSC_3404.jpg
 
En nydelig dag, det er ikke galt når man kan sitte ute på balkongen halv ti på kvelden 20. mai :D

Jeg hadde en god løpetur og kom hjem til hjemmelaget pai, namnam. I kjøleskapet stod noen flaskende sprudlevann etter 17. mai, og jeg mener bestemt at jeg har lest noe om de gode restitusjonsegenskapene til champagne. Dermed ble det kos på balkongen! Nå trenger vi bare bytte de provisoriske balkongmøblene i noe fjongere, så kan sommeren komme :D

På hånden: GMT-Master 16758 18k

DSC_3404.jpg

Hehe, møblene i seg selv ser fine nok ut, men i kontrast til pai, champis og gullrolex vil jeg si noe teak hadde vært mer passende.. Bare tull selvfølgelig!
 
Min gode kamerat "Sjege-le-kul" med på biltur igjen i dag :)

Master Geographic, det er uret sitt! JLC er for meg et rent av intellektuelt valg. Det er ikke så åpenbart følelsesmessig som en Rolex eller statusmessig demonstrativt som en AP. Hvordan tar det seg ut i rosé, mon tro? ;)