Dagens klokke

Nice Lynvingen og Entropy!

Det er noe kjent med den Tudoren :D

Jeg låner et bilde (med gal dato) i dag ;)

attachment.php
 
Nice Lynvingen og Entropy!

Det er noe kjent med den Tudoren :D

Jeg låner et bilde (med gal dato) i dag ;)

attachment.php


Tudoren har funnet seg tilrette på østlandet, og blir nok der en stund. Fått mye skryt for patinaen.;)

btw: bildet i posten din syns ikke.
 
Multitasking på elitenivå! Sunderland-United ved siden av årsrapporten til Marine Harvest hvor jeg koser meg med utregning av Investor ratios, management performance analysis, liquidity og gearing :)

Så lenge QPR slår den skitne City-gjengen er jeg fornøyd! Edit: Å F@en!
IMG_1154.jpg
 
Nå er det på tide å forberede seg til grunnlovsdagen!
dsc3101l.jpg

Crap ... denne avgjorde det for meg ... og Alinoe's og Eirik's (särlig at Eirik hadde sin dagen etterpå). Bestilling lagd
Mina svenska barndomskamrater kommer döda mig för det ... men "Ja vi elsker" og alt det der :)
 
Crap ... denne avgjorde det for meg ... og Alinoe's og Eirik's (särlig at Eirik hadde sin dagen etterpå). Bestilling lagd
Mina svenska barndomskamrater kommer döda mig för det ... men "Ja vi elsker" og alt det der :)

Godt valg!! Og hvis du virkelig er så bekymra for de andre svenskene får du rett og slett prøve å ikke gå på Deli De Luca på 17. mai! :p
 
Crap ... denne avgjorde det for meg ... og Alinoe's og Eirik's (särlig at Eirik hadde sin dagen etterpå). Bestilling lagd
Mina svenska barndomskamrater kommer döda mig för det ... men "Ja vi elsker" og alt det der :)

Finnes det Sverige Nato? Hvis ikke må kameratene dine finne seg i dette.:D
 
Crap ... denne avgjorde det for meg ... og Alinoe's og Eirik's (särlig at Eirik hadde sin dagen etterpå). Bestilling lagd
Mina svenska barndomskamrater kommer döda mig för det ... men "Ja vi elsker" og alt det der :)

Sier mye om påvirkningen av tidssonen, når svensken kjøper seg Norge-nato ;)

Her går det mye i nato om dagen, dama synes bare det ser tåpelig ut, noen andre som har samme problemet? :p

fdfddcc6.jpg
 
Sier mye om påvirkningen av tidssonen, når svensken kjøper seg Norge-nato ;)

Her går det mye i nato om dagen, dama synes bare det ser tåpelig ut, noen andre som har samme problemet? :p

Min har bare resignert helt med kommentarer som "studerer du på klokka di igjen nå" (gjerne sagt i en anledning hvor jeg søker styrke ved frukostbordet når Junior skriker som best)
"har du ikke nok klokker nå", er en annen. Den kom ved klokke nummer to.

Nato/Lær/Stål - hun gir ufattelig lite tilbakemelding generellt sett på de sakene. Men så er det vel kanskje som en fluefisker sa, at antingen begynner man å fiske eller så begynner man med mye verre ting jo lengre forholdet varer. Da synes jeg en 8-10 rimelige klokkekjøp i løpet av et halvår er greit.

(Ps. "Svensken" har nå i November arbeidet her, dog ikke på Deli de Luca, i syv år og det blir vel min 10. syttende mai i hovedstaden totalt sett)
 
Hva skjer 6. juni?
Unionsoppløsningen har gått lenger hos visse.
Trodde det var allment kjent her til lands at 6. juni er dagen vi svensker gjør et ærlig forsøk på å feire nasjonaldag :)

Ps. Lynvingen - det var jo halve prisen mot singularstraps ... auau. Føles dog greit å betale de 26 kronene svensk moms (mva) på det