Go og no go? Hirsch Grand Duke på BP FF (mange bilder på side 3)

Gratulerer med fantastisk klokke. Dette hadde gått meg hus forbi. Og den remmen passet jo perfekt. Jeg regner med at den er på plass på vårt kommende GTG?

Tusen takk! Klokken kommer naturligvis på GTG :)

No go for min del ihvertfall =) Jeg ville heller tatt en med svart søm =) Men helt gæli ser dem jo ikke ut =)

Pen fargekombinasjon, men jeg synes en Bradystrap eller tilsvarende hadde passet bedre, eller enda bedre gummi. Blir liksom ikke mer "dykkete" enn BPFF!

Smaken er som baken.
Jeg synes klokken kledde røde kontastsømmer helt utmerket.

Og BTW: Grattis med en fantastisk flott klokke! Kos deg med den Mathfjeld!

Hva med Zulu? Passer godt litt større dykkere IMO, Pam på Zulu er win. Aner ikke om de lar seg oppdrive i 23mm.

Ikke ennå, kommer nok til å handle litt på nettet ila. helgen forslag til farge? Sort kanskje? Er ikke så lett å finne remmer på 23mm.

En 24mm nato går lett på. Jeg har 22mm nato på 21mm lugs på Bregueten i dagens klokke i dag. Zuluene er hakket mykere og sitter som smør på trange lugs.

En dykker skal ikke ha skinn, basta! Men fargekomboen var utrolig fin. Bort med struktur og inn med gummi så blir det veldig komplett!

He he - dette blir nesten som en CapCom samtale ifra NASA's kontroll rom: "Do we have a GO or NO-GO for launch?"

For min del blir det NO-GO. Krokodille dill på den røffe klokka blir alt for pusslete - etter min smak. Men det var dette med smaken og baken da og liker du comboen selv så kjør på :D

Frode.

For min del blir det NO-GO. Krokodille dill på den røffe klokka blir alt for pusslete - etter min smak. Men det var dette med smaken og baken da og liker du comboen selv så kjør på

+1 til den;)

Sier meg enig med de to siste her.

Hud/skinn blir helt feil på denne og absolutt alle andre dykkerklokker med vridbar bezel. Sail cloth remmen er jo konge! Bruk den :cool: