Favoritt TV-Serier... Topp 3

Jeg personelig liker the killing han svensken fra johan falck er med...

Dexter er et must og få med seg... Utrolig bra serie noe av det beste...

Dexter er kanonbra. De har virkelig klart å holde standarden opp igjennom sesongene, hvor det etter min mening bare har blitt bedre og bedre (2'ern er den svakeste IMO).

Er litt bekymret for at de skal strekke det for langt, dog. Det har gått fint til nå, med nye "twists and turns" hver sesong som har funket bra - men etter finalen i s6 lurer jeg på hvor mye liv det er igjen i serien. S7 burde bli den siste etter min mening. Slutt mens leken er god osv.
 
Dexter er kanonbra. De har virkelig klart å holde standarden opp igjennom sesongene, hvor det etter min mening bare har blitt bedre og bedre (2'ern er den svakeste IMO).

Er litt bekymret for at de skal strekke det for langt, dog. Det har gått fint til nå, med nye "twists and turns" hver sesong som har funket bra - men etter finalen i s6 lurer jeg på hvor mye liv det er igjen i serien. S7 burde bli den siste etter min mening. Slutt mens leken er god osv.

Litt enig deg der.. ................................................................................................

Vi får se hvordan det utvikler seg det har uten tvil vært en super seris jeg har fulgt med som en ørn når det har gått..

Blir litt som 24 der gikk det i 8 sesonger.. Det var nok så interesangt hele veien men, jeg syns det kunne vært laget flere...


Edit:
Coriolanus skal se den i dag har en mistanke om at den er veldig bra...

[video=youtube;z9-76gJPpLI]http://www.youtube.com/watch?v=z9-76gJPpLI[/video]

http://www.imdb.com/title/tt1372686/
 
Jacek: Jeg er VELDIG glad or at jeg har sett siste episode i sesong 6 av Dexter, til tross for at de ikke har kommet på DVD enda... Spoiler alert!
 
The Usual Suspects

[ttp://www.imdb.com/title/tt0114814/


Denne filmen trenger jeg ikke si så mye om.

Scarface

Heat

Tron Legacy

The Escapist
 
Etter "mas" fra flere hold har jeg nå sett første sesong av Entourage, må bare si at den er heftig, Man er bare nødt til å digge Ari :D blir nok seint i natt da jeg skal begynne å se på sesong 2 nå, gleder meg!

Så mine tre på topp er oppdatert til:

Its allways sunny in philadelphia
Entourage
Broen(bra krimserie)

Entourage er fett! Og ikke minst er det mye fete klokker og biler i serien!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
51a7bed0-3826-f54a.jpg


Kommet igang med S02, loooooove it!
 
Suits er visst tilbake med sesong 2 nå, anbefaler den til de som har litt tid å slå i hel.
 
Suits er visst tilbake med sesong 2 nå, anbefaler den til de som har litt tid å slå i hel.

Nei...


Denne serien er ikke for å slå ihjel tid. Man må sette av tid til denne! :D

Ser også at Entourage ses.8 er tilgjengelig i iTunes nå. NamNam!
 
Sett litt på Seinfeld igjen, hadde helt glemt hvor knallbra det er.

[video=youtube;jpcEietIoxk]http://www.youtube.com/watch?v=jpcEietIoxk&feature=player_embedded[/video]
 
Nettopp sett Entourage sesong 8 i en go idag.

Laster ned Damages sesong 2 og Dexter sesong 6. Gleder meg :)
 
Serier:

1) Boardwalk Empire
2) The Wire
3) Entourage
4) Californication
5) Klovn
6) Planet earth

1 & 2 er noe alle burde se, kan vanskelig forestille meg at noen ikke kan like disse seriene. Knallbra regi, skuespill og historier!

3,4 & 5 er ren underholdning og herlig tidsfordriv!

6) Nat Geo på sitt beste, visuelt helt magisk og med David Attenborough kan det rett og slett ikke bli bedre.

Filmer:

1) Heat
2) Pusher
3) Gamle menn i nye biler
4) I Kina spiser de hund
5) De grønne slagterne
6) Eastern promises
7) Limitless
8) No country for old men
9) Catch me if you can
10) Old School

Går god for alle disse filmene og dersom du ikke har sett noen av disse 10, misunner jeg deg.
 
Har noen av dere godt folk fått med dere:

Batman Dark Knight Rises

Har lest og sett reklamer den ser jo helt synsykt bra ut..
 
Har noen av dere godt folk fått med dere:
Batman Dark Knight Rises

Ser den inatt, flaut seint med tanke på at den hadde premiere her til lands natt til igår.
Holder denne som siste års viktigste premierer - kun overgått i 2012 av The Hobbit i desember.

In other news ... 3.5 + 3.5h busstur i helgen.
Håper på overskyet så jeg har optimale forhold å se Game of Thrones S02 ferdig