Dagens klokke

Ny rem!
029682f1-c464-0124.jpg

Tøft :)

Ny rem her også!

IMG_20120507_144710.jpg
 
Tolker det som at du fikk tettet den greit nok :)
Neste klokke en Yachtmaster nå? -eller kjører du fort nok til at Speedy har livets rett. (noe den iofs ALLTID har)
 
Ym er superflott klokke, men av rolex rangerer jeg ikke dette uret høyest. Speedy pro er like mye en flyklokke, bilklokke som båtklokke. Tachymeter er høyst anvendelig sammen med båtsportkart:)
Båten er en kosterbåt, forøvrig. Tenker det svenske hjertet banker nå;)

Før du blir for engasjert må du imidlertid huske at Norge Eide denne delen av Sverige når denne båttyper først ble laget;)
 
Dere har sett den hundrevis av ganger, men jeg blir ikke lei den klokke:) Skal for øyeblikket sies at jeg har ufattelig lyst på en ny klokke i disse dager!

54d09ef8-e0bd-8fb5.jpg
 
Denne vokser på meg, synes den var litt liten til å begynne med, men jeg tror det er fordi jeg hopper mye i størrelse mellom ulike ur :)

bc7c812b-1b35-a345.jpg
 

Jeg må innrømme at jeg (faktisk) ikke fører offisiell statistik på hvordan det ligg ann, men det ser ut til at SMP har betraktelig mer WT enn Rolex :)

Er på vei for å levere passaround til krille så sparer dagens-bildet til etterpå for å ikke spoile hva jeg har under skjortermen :)