Dagens klokke

Herre min hatt så mange flotte ur idag..
Selv tar jeg meg en velfortjent pust i bakken etter rens av fuger i hallen og på bad. Klokke er tatt på, nedtelling til om vi får tilsagn på nytt hus er for alvor i gang.. puhh... :)

IMAG0540.jpg
 
Endelig sol og litt varme. PAM 312 på armen, kamera i hånden, og naboer som virrer rundt altanen og sender ulme blikk på meg og min kalde fatøl. Det er visst dugnad i borettslaget i kveld.

p1020452s.jpg
 
Endelig sol og litt varme. PAM 312 på armen, kamera i hånden, og naboer som virrer rundt altanen og sender ulme blikk på meg og min kalde fatøl. Det er visst dugnad i borettslaget i kveld.QUOTE]

:D:D:D

Må ha falt bort '[/' før QUOTE her Solli ;)
Var rimelig sikker på at du var en dugnadsmann og ei heller Panerist
Ser at HerrUr var den arbeidssky, med PAM har man lov
 
Likte klokken din. Hvordan er kvalitet osv..?

Nillo, den er så her et par timer ut i bruken svært mye value for money og bang for the buck som de internasjonale sier.
Har ikke gjort stort mer enn brukt den og timet en tur opp bakken hjemme, men chronographen er flott og spretter fint tilbake til null etter utført arbeid.
Finish på skiven er svært høy. Ikke noe skrangling inne i urverket ved risting (har *kremt* ikke funnet ut om den er automatisk med wind eller kun wind, så er det kun wind er det jo mindre å skrangle)

Lenka er lett på armen (desverre) hadde ønsket litt solidere feeling og den rangler litt.
Men seks-trinns microjustering på spennet og to skrubare ledd som kan fjernes gjør den grei å tilpasse (er selv 7"/18cm)

I samme gate og prisklasser har jeg hatt
Alphaen går for $150, www.alpha-watch.com
No name subben fra www.Manbushijie.com ~$80
og Sonen-klassikeren OM ~$200

bvWGh.jpg

HkDJu.jpg


Alpha'en slår no name subben i godfølelse og er vel verdt det dobble.
Men Orange Monster har en finish og totalfølelse som motiverer det høyere priset.

All-in-all så er det foreløpig mye moro å få med den og har du ingen moralske vansker med å kjøpe noe som er så klin likt en Daytona, ikke bare til navn, så anbefaler jeg den.
Leveransen var friske 13 dager fra Hongkong.

Hmmm lang post. Klipper inn anmeldelsen i min galleritråd :)
 
Jeg er såpass frekk at jeg poster for tredje gang i dag, byttet tilbake til lenke.
Her er det god drikke i glasset, med gode venner.

0da51e91.jpg