Unboxing prewarning!

Medlem
9. nov. 2009
Innlegg
353
Ny klokke på vei inn:)
Kjøpt på impuls, rett og slett for å prøve noe nytt..Det jeg kan si pr nå er at den er "Swiss made":)
To be continued..
63dd1745.jpg
 
Ahhhh, du valgte å prøve den til slutt altså... Tøft ur, tror ikke du får så mye kred for det her, men i den virkelige verden er det jo disse som gjelder...

Entullingklokke.png
 
Heftig ventetid?

Tidligere erfaring med Fedex er at de er raske med å få pakken frem til Oslo, men så skal Bring levere den innenlands, å den logistikk operasjonen innenlands bruker Bring/posten lengere tid på enn det fedex bruker på å få pakken fra USA til Norge:(
 
Ahhhh, du valgte å prøve den til slutt altså... Tøft ur, tror ikke du får så mye kred for det her, men i den virkelige verden er det jo disse som gjelder...

Entullingklokke.png

klokken jeg har kjøpt har tilnærmet like mange visere:) men må skuffe deg Greg, det er ikke den:)
 
Da er pakken blitt levert!

36c422bc.jpg

9ed74006.jpg

edcba377.jpg

d8b87dae.jpg

a035d1ef.jpg

3439d306.jpg

Det er det mange vil si dette er en "billig" chronograph. Kvaliteten er utrolig bra og klokken kjennes som en "dyr" klokke. jeg kjører Audi og fikk et blad i posten med en reklame av denne klokken. Synes den så utrolig flott ut, ringte til Lervik, han hadde den inne. Sjekket litt på nettet å fant ut at jeg kunne få den nesten for halvpris inkl toll levert hjem. Da ble det kjøp:)

jeg må si jeg er imponert over kvaliteten. En uten tvil meget god beater!

SJEKK REKLAMEVIDEOEN FOR KLOKKEN!

http://www.youtube.com/watch?v=8aoVkHv9kNo
 
Veldig tøff sak!
Grattis med den!

Likte skiva, men subdialen "klokken ni"?
What's up med at den er som et kors? Kosmetikk eller funksjon?