Anbefaling av Rolex Forhandler i london, Stansted, heathrow, gatwick area

Medlem
30. okt. 2010
Innlegg
1.272
Hei,
Noen som har grei erfaring og anbefaling av rolex forhandler i londonområdet som har utvalg av deepsea / sea dweller? Tenkte å kontakte på forhånd for deretter å hente selv ved første passende anledning.

Takk for dine innspill!
 
Kjempegod erfaring med Mappin & Webb i Regent street. Meget god service og godt utvalg. De har flere butikker så sjansen er stor for at de fremskaffer det du ønsker om du ringer på forhånd.
 
Prøv søkefunksjonen på forumet. Står en del om London her inne! Som nevnt er "M&W" i Regent å anbefale, jeg har selv opplevd meget god service der. Ellers er det jo en drøss med forhandlere å velge blant i selve London sentrum. Bla. i Bond St. eller bruktsjappene i Burlington Arcade, men her er prisene like stive som betjeningen.. "Watches of Switzerland" har også et par butikker i gangavstand fra Oxford St. Vil tro en av disse har DSSD.

Forøvrig er kun en klokkebutikk på Stansted airport og de fører Breitling, Tag og Omega.. ikke Rolex såvidt jeg kunne se.

Lykke til med kjøp. London er et klokkemekka:)
 
Det eneste som betyr noe for deg i dette tilfellet er jo pris og tilgjengelighet.

Jeg hadde ringt til flere eller alle hvis du gidder. Selv sendte jeg mail til alle Panerai-forhandlerne i London i forkant av en tur i våres, og det er 1 som svarte:p

Ellers var jeg ute på dette nye kjøpesenteret (West et-eller-annet) her i november og der var det 3 Rolex ADer inne på kjøpesenteret, så det skal godt gjøres om du ikke får tak i en DSSD der... M&W er som andre har nevnt stort sett meget bra.

Litt OT: Jeg var inne i en Brandstore for JLC i Regent Street og der skal jeg si det var hyggelig. Holdt nesten på å kjøpe en klokke bare for å "belønne" den gode servicen (og de lange bena;))...
 
Har også lurt litt på dette, ikke umulig det blir en tur til London til våren. Det jeg har funnet ut er at det er en Rolex AD på Heathrow. Er på utkikk etter en brukt 14060 her hjemme, men det ser ut til at en London-tur kan gi en hyggelig handel hvis dagens valutakurs holder seg.
 
Interessant tråd!

Skal en tur til London om halvannen uke og er sånn halvveis på utkikk etter en Submariner 16610.

Hvordan er prisene på denne generelt i London?

Hvordan er det med VAT refund om man handler i London - får man det direkte tilbake fra AD, eller hvordan gjøres det rent praktisk? Er det 20%?

Takker for alle tips!
 
Interessant tråd!

Skal en tur til London om halvannen uke og er sånn halvveis på utkikk etter en Submariner 16610.

Hvordan er prisene på denne generelt i London?

Hvordan er det med VAT refund om man handler i London - får man det direkte tilbake fra AD, eller hvordan gjøres det rent praktisk? Er det 20%?

Takker for alle tips!

Jeg var i London i august i fjor, og mitt inntrykk er at det ikke er spesielt mye og spare på å kjøpe der. Faktisk vil jeg si at man får bedre priser hvis man kjøper i Norge. Jeg var mere på jakt etter en 5513 når jeg var der, så jeg kikket ikke spesielt på prisene på 16610, men fikk inntrykk av det prismessig lå ganske likt eller høyere.
VAT vet jeg veldig lite om, da det ikke ble noe klokkekjøp når jeg var der :p
 
Hm, ja det ante meg at prisene ikke var så veldig gode men om man skulle få litt rabatt og i tillegg 20% VAT refund så bør det jo begynne å hjelpe.

Får bare ta turen og kikke litt og spørre på priser kanskje...