Endelig skjønt hvordan jeg multiquoter
Takk, takk, sammenlignet med tungvekterne her inne er det ikke noe å skryte av, men noen godbiter har det blitt.
312 er min favoritt Pam, børstet 1950 kasse, sandwich dial og dato.
Takk for fine ord Moore, gleder meg stort til du legger ut fortsettelsen!
Takk, takk!
Hehe, hun er avhengighetsdannende!
Du mere jålete? Smekker du til med ironi igjen nå Mathjeld. Har ikke glemt LV-skoene
Takk for det! Den får masse kjærlighet!
Takk for svar, har ikke noe fancy kamera enda. Går kun i Iphone4..
Nydelig flyback... Gleder meg til fortsettelsen...
Takk, takk, sammenlignet med tungvekterne her inne er det ikke noe å skryte av, men noen godbiter har det blitt.
Flott bilder flybackOg takk, nå fikk jeg lyst på 312 igjen
![]()
312 er min favoritt Pam, børstet 1950 kasse, sandwich dial og dato.
Vakkert, flyback!
Nå er det bare "keep'em coming".
Det var da en særdeles leken verbal innledning på en utsøkt tråd.
Feiende flotte bilder av et nydelig ur!
Du skal så definitivt ikke undervurdere kameraet i en iPhone4.
(Og så har jeg supplert kamerautstyrsfronten litt i det siste, så det blir ikke bare iPhonebilder fremover.)
Takk for fine ord Moore, gleder meg stort til du legger ut fortsettelsen!
Superlekkert!
Takk, takk!
Denne skitne sexylubne jenten har åpnet mine øyne for Pam. 312ern er nydelig! Takk skal du f*** meg ha, flyback![]()
![]()
Hehe, hun er avhengighetsdannende!
For en nydelig Panerai. Jeg må bare bli litt mer jålete igjen så jeg kan kle meg med klokker med rem. Er så utrolig kult. Må ha meg en slik en dag. Argh som jeg gleder meg til å bli voksen og ha en solid inntekt så jeg slipper å selge klokker hver gang jeg har lyst på noe nytt.
Du mere jålete? Smekker du til med ironi igjen nå Mathjeld. Har ikke glemt LV-skoene
Gratulerer flyback. Ta godt vare på den![]()
Takk for det! Den får masse kjærlighet!
Flyback: For å redusere refleksjonene, så finnes det fler typer filter om du bruker et systemkamera. Tror du behøver et polariseringsfilter, men var en stund siden jeg var aktiv på fotofeltet, så konsulter gjerne med en fotobutikk. De har garantert noe som vil hjelpe.
Takk for svar, har ikke noe fancy kamera enda. Går kun i Iphone4..