flyback og jentene (25.09.2011)

Endelig skjønt hvordan jeg multiquoter:D

Nydelig flyback... Gleder meg til fortsettelsen...

Takk, takk, sammenlignet med tungvekterne her inne er det ikke noe å skryte av, men noen godbiter har det blitt.

Flott bilder flyback :) Og takk, nå fikk jeg lyst på 312 igjen :eek:

312 er min favoritt Pam, børstet 1950 kasse, sandwich dial og dato.

Vakkert, flyback!

Nå er det bare "keep'em coming".
Det var da en særdeles leken verbal innledning på en utsøkt tråd. :D

Feiende flotte bilder av et nydelig ur!
Du skal så definitivt ikke undervurdere kameraet i en iPhone4.
(Og så har jeg supplert kamerautstyrsfronten litt i det siste, så det blir ikke bare iPhonebilder fremover.;))

Takk for fine ord Moore, gleder meg stort til du legger ut fortsettelsen!

Superlekkert!

Takk, takk!

Denne skitne sexylubne jenten har åpnet mine øyne for Pam. 312ern er nydelig! Takk skal du f*** meg ha, flyback ;) :cool:

Hehe, hun er avhengighetsdannende!

For en nydelig Panerai. Jeg må bare bli litt mer jålete igjen så jeg kan kle meg med klokker med rem. Er så utrolig kult. Må ha meg en slik en dag. Argh som jeg gleder meg til å bli voksen og ha en solid inntekt så jeg slipper å selge klokker hver gang jeg har lyst på noe nytt.

Du mere jålete? Smekker du til med ironi igjen nå Mathjeld. Har ikke glemt LV-skoene ;)

Gratulerer flyback. Ta godt vare på den ;)

Takk for det! Den får masse kjærlighet!

Flyback: For å redusere refleksjonene, så finnes det fler typer filter om du bruker et systemkamera. Tror du behøver et polariseringsfilter, men var en stund siden jeg var aktiv på fotofeltet, så konsulter gjerne med en fotobutikk. De har garantert noe som vil hjelpe.

Takk for svar, har ikke noe fancy kamera enda. Går kun i Iphone4..

"This is my watch. There are many like it, but this one is mine."

Takk Frodo!

Bra sitat!

Som andre her blir jeg aldri mett av å se på den klokken der.. Det er noe ved den..
Jeg liker den ikke, men elsker den..
Hver gang jeg tenker på en Sub er det vintage som er greien.. Helt til jeg står der med en vintage jeg kan kjøpe.. Da vil jeg ha maxi..

Forstår du hva jeg mener? :p

Jeg synes vintage subs kan være noe puslete på håndleddet. Sub-c har litt mer "presence."

Vises ikke så godt på bilder, men på håndleddet merkes forskjellen.

Ellers synes jeg vintage er vanskelig. Jeg blir helt mo i knærne når Moore poster bilder av sin vakre røde.

Hadde jeg eid noe tilsvarende strøkenthadde jeg rett og slett blitt redd for å bruke den. Det må bli en klokke for de finere anledningene i såfall, og da blir det for dyrt og for lite praktisk for meg.

Mer slitne varianter apelerer ikke.

Sub-C er robust og brukervennlig beater som er elegant nok for meg. Dessuten sitter den som sagt fordømt godt på håndleddet. Jeg var forelsket fra første gang jeg fikk den på :)

Da får det heller være at den er fryktelig vanlig på Oslo-vest. Jeg bor uansett usentralt i nord-Trøndelag så her er det ingen som legger merke til den uansett, være seg vintage eller maxi..:)

Flotte bilder Flyback!:D Mye god lesning!:D Jeg bestemte meg for en Rolex 14060m etter mye lesning på forumet!;)
Og du har vært til inspirasjon!;) Takk!:D:D

Takk karer! Hyggelig å høre! Jeg hadde nesten glemt denne tråden. Ser det er på tide med en oppdatering snart. :)

Kjempe samling og veldig go lesing...

Må si jeg likte svært godt 116610LN den var nydelig...

Du tar ekstremt bra bilder det skal du ha... Jeg ser at jeg må begynne og ta meg berede tid til og ta bilder. :rolleyes:

God Påaske til deg og dine

:D:D:D