Dagens kjøpetips

Vært litt snakk om denne før, http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?243-Kopier-fakes-p%E5-Finn-no/page126

Selger virker til å være ærlig, og synes prisen er bra.
Problemet er at man har jo ikke noen mulighet til å finne ut om den er ekte. Ringte Bjerke og hørte om de kunne verifisere om den var ekte, men det ville de vist ikke siden mange fake Panerai har orginal kasse, men fake urverk. Og de måtte derfor åpne den for å sjekke, og det var vist ikke aktuelt.

Og de måtte derfor åpne den for å sjekke, og det var vist ikke aktuelt.

Høres rart ut. Du får nok ingen verifisering "mens du venter", men dersom du ber om en forsikringstakst og betaler de hundrelappene det koster inngår garantert kontroll av verket.

Synes det var rart jeg også. Men Bjerke tar jo ikke forsikringstakst på klokker som ikke er dems egne. Og de ville ikke verifisere når det ikke var papirer på klokken.
Selger hadde ikke noe problem med å møtes på Bjerke, men hjelper lite når de ikke har lyst til å gjøre den verifiseringen der. Veldig synd, da de er eneste AD av Panerai.

Synes det var rart jeg også. Men Bjerke tar jo ikke forsikringstakst på klokker som ikke er dems egne. Og de ville ikke verifisere når det ikke var papirer på klokken.

Det visste jeg ikke. Har fått gjort dette hos Bjerke flere ganger med papirløse klokker, men det er riktignok en stund siden sist. Må være for å sikre seg mot å "legitimere" tyvegods antar jeg.

Var i hvert fall det jeg fikk beskjed om når jeg ringte ditt, for akkurat den Paneraien. Men kan jo hende de var i dårlig humør når jeg ringte :p

Fin pris på Aqua Terra hos urmaker Jacobsen i Lillestrøm.

bilde-2.jpg