Dagens klokke

klokke2.jpg

Snasent! Kan ikke huske å ha sett den før her..? God helg folkens!

Enkelt valg for meg i dag:

L1010998.jpg
 
Det at jeg blir glad hver gang jeg ser på klokken vil for utenforstående være litt sært. Her inne er det heldigvis normalt. Men er det normalt at jeg blir ekstra glad idag, fordi det er et "åpent" sekstall i datovinduet, eller tyder det på et sinn ikke helt i vater?

P3160145.jpg
 
Hver eneste gang den klokken forsvinner ut av drømmene mine snubler jeg over den på nettet. Herre, det er den peneste Rolexen på lenge.
 
4f9174dd-60d3-c7a7.jpg

... La Sagrada Familia godt skjult bakom Kinaklokken (kollega sa det var fult av banditter her nede så turte ikke ta finklokke med)
TapATalk-premiere med
 
Grattis men ny flott klokke Tore! Nyyyydelig den GMTen din msandve, utrolig fin med grønn skive:cool:

Fredag og gleder meg til å avslutte uken med litt godt i glasset. God Helg!

p1020337d.jpg
 
Takk Mathfjeld, Herrur og Mikkemus for hyggelig tilbakemelding... Liker uret svært godt, men lurer å bytte det ut til fordel i noe i stål. Så om noen er interessert i gull GMT, så er det bare å ta kontakt på PM.
 
Mikkemus, kjenn din besøkelsestid. Kan du ikke sjonglere litt med det oppussingsbudsjettet?

Jeg har hørt at gulvbelegg og respatex er in igjen.
 
Mikkemus, kjenn din besøkelsestid. Kan du ikke sjonglere litt med det oppussingsbudsjettet?

Jeg har hørt at gulvbelegg og respatex er in igjen.

Hehe, ja mulig vi dropper å fullføre badet nede og heller unner meg gullklokke for lang og tro tjeneste for familien :D
 
322fbcc7.jpg


Hentet ut denne i dag. Letet lenge før jeg fikk tak i den, men den får absolutt minst armtid.
Noe nytt er på vei inn, så noe bør egentlig ut...:-?:-?
Kjenner jeg må tenke litt på dette så jeg ikke angrer til sommeren:confused: GW er jo en ypperlig sommerbeater...:confused:
 
Fullt klar over at TS ikke akkurat er forumet for hommager, men ble nå uansett en hjemmesnekret en i titanic kasse med safirglass og ETA 6497 cote de Genève med blå og smekre skruer ...Så får vi lufte noe mer "genuint" imorgen.

bilde7-1.jpg