Tv-spill

spiller endel fifa på Xbox.. BLir ofte fredagskvelder med kompiser og noen øl.

Ellers har det jo kommet endel bra spill siste månedene så har faktisk akkurat runnet både Batman Arkham City, COD MW3, Battlefield 3, Deadrising 2 og L.A Noire :p blitt endel gaming etter at det begynte bli kaldt ute :)
 
Jeg prøvde online gaming for første gang for litt over 1 år siden, og spiller nå en og annen økt med en liten gjeng venner og bekjente. Spillet er Battlefield 3 på PC.

Har noen lyst til å adde meg - send meg en PM :)
 
Junior gjør det. Jeg spiller PES. Eller begge deler. Helst turnering hjemme i stua med 2 player-lag. Det blir nesten like fysisk og høylytt som ekte fotball, og latterlig moro til tider. Men jeg må skjerpe meg, spiller mindre og mindre. Jeg innser at å kjøre Côte d'Azur fem timer i strekk uten å spise eller gå på do for å file et par tusendeler på tiden kanskje ikke er sunt. Men jeg ser for meg at hvis jeg ikke gjør noe for å reversere denne prosessen, så er noe viktig tapt.
 
spiller LOL og Skyrim, samt fifa 2v2 hver onsdag/torsdag ;)
 
Runda Batman - Arkham City for en stund siden, konge spill btw !!

Nå går det i MW3 og Uncharted 3.
 
Jeg spilte en del BF3 i desember, men har ikke spilt i det siste. Håper å komme sterkt tilbake om noen uker :D
 
Noen som spiller skylanders her? Herlig barnslig! Det er digg å ha unger! Spilt mange timer siden jeg kjøpte til guttungen til jul :)
 
Sniper elite v2... Xbox 360 (fins til Ps3)

Inmari tøft spill , mye tøffe kill shots... Med instant replay....

Eller så er jo hele Resident Evil Serien helt konge bra...

Og Call of duty... Battelfield .... Seriene...

Medal og honor Air born er også dritt kult

Xbox 360, Ps3, Gamecube (alle resident evil spillene på den)

:D :D :D