Dagens klokke

Bruksklokken på nato idag.

6666901961_a56a28c26e_z.jpg

Vakkert!:D

Og grattis med Daytona - som du i det altfor stille supplerte samlingen med i helgen!
Simulér gjerne en unboxing. Jeg tror ikke den indre justis reagerer spesielt negativt på det......;)
 
Passaround klokken i dag også:) Hatt den på armen i hele dag og den sitter bra! Dog er nok kronen noen millimeter for langt ut fra kassen merker jeg;)

b00b0739-2b67-09ec.jpg
 
Inspirert av Sponons siste ervervelse (Gratulerer, forresten. Nydelig ur) ble det denne idag:
Takk for det, Hopalong :) Har veldig lyst på den varianten du har. Slik at jeg har begge urverkene.

Dette uret er bare så utrolig herlig.
Mulig den er litt i tykkeste laget i enkelte sammenhenger, men jeg tror jeg kunne levd med å den som eneste klokken i samlingen.

Du har jo en vakker samling, Minute. En Sea-dweller vil være et logisk trekk. Den er perfekt som daglig beater, men er ikke noe man bruker til pinvindrakten ;)

Vakkert!:D

Og grattis med Daytona - som du i det altfor stille supplerte samlingen med i helgen!
Simulér gjerne en unboxing. Jeg tror ikke den indre justis reagerer spesielt negativt på det......;)

Jo, takk for det, Moore :)

Ang unboxing: That ship has sailed.
 
Nice combo! Er det nummer 3 denne uka? Ser du meldte deg opp på master compressor også.. Hehe, hvor skal det ende? Moro!

Dette er nummer 3. Jeg skulle ikke bestille flere på en stund nå, men kunne ikke la være å melde meg opp på felles bestillingen.
Når jeg mottar den, så venter jeg en stund før jeg bestiller flere. Jeg kan ikke ha en haug med "billig" klokker. Da er det bedre å vente til jeg har råd til en litt mer eksklsiv klokke. :)