utpakking av julegave

Utrolig stilig gjort Tore!

His and hers! ;)

1276356495342_760.jpg
 
Glimrende valg! Artig konsept med matchende klokker. Du får nok mye godvilje til neste år fra denne ;)
 
Godt å se at det er flere som prøver å smitte partneren med denne interessen! Tipper hun blir glad for denne :)
 
Denne ideen likte jeg så godt at jeg like godt prøver å kopiere den! Ser du er fra Bergen, ler meg ihjel hvis damene møtes og får et " same dress moment " :)
 
OMG, same watch moment :D

Om du ikke nødvendigvis skal gi til jul, så kan du jo vente på tilbakemelding fra meg om hvordan det gikk, evt få kjøpe en billig speedy reduced... :eek:
 
En liten debriefing: Klokken var braksuksess. Den ble levert med en kjærlig julehilsen som inneholdt bl.a. løfter om at hun ikke skulle få flere klokker, men at alle med respekt for seg selv må ha to å bytte på. Den filosofien falt i smak, faktisk lurer jeg på om hun begynner å bli hektet... I´ve created a monster :cool:

Jeg fikk tak i en fin vintage Omega-spenne til Hirsch-remmen:
TBE_0997.jpg


Hun likte den, men ville umiddelbart se hvordan den så ut på sort nato. Hennes første møte med speedy var på sort skinn, så det er kanskje forklaringen. Kvinners veier er uransakelige! Her er den sammen med bursdagsgaven fra tidligere i år:
TBE_1003.jpg


En Seamaster og en Speedmaster burde dekke de fleste behov. Min jobb er gjort, og nå ligger jeg lavt i terrenget og ser om en spire kanskje gror :mrgreen:

God jul!


Edit: Legg merke til hvordan hun har gitt Seamasteren ca 5 års bruksspor på et halvt år. Her er det bare å stå klar med polywatch og skurefille.