Sub eller DJ II??

To fine ur og derfor et vanskelig valg! IMHO passer de til alt, dropp merkelappene om sporty vs classy!
Selv har jeg begge klokkene, dog ikke samme varianter som du har sett på (11610 LV og 116334 blue dial), og er meget fornøyd med dem.
Men til spørsmålet, hva skal inn først. I ditt tilfelle anbefaler jeg deg å høre på Moore og Mogens, to kloke herremenn, gå for DJ II :)

+1 Sub'en går det jo 14 av på dusinet, mens DJ II er en mer spesiell klokke...

Med Daytona og Constellation allerede i samlingen er det utvilsomt Sub du skal gå for. Du trenger en klokke med svart bezelring. De andre dekker dressy godt nok :)

Siden du skal ha begge uansett, ville jeg valgt den du har mest lyst på i øyeblikket du ser dem i butikken. Kan ikke tråkke fryktelig feil uansett :)

Skulle jeg selv valg akkurat nå hadde jeg gått for DJ2.

Jeg liker åpenbart begge.
Men jeg ville gått for Suben.
Det blir aldri feil.

Forelsket meg akkurat i en DJ II, da jeg så dette bildet... :eek:
DSCN2740mod.jpg

Skal du kjøpe deg en ny Rolex og beholde denne ville jeg uten tvil valgt en sub eller hvis du får tak i en SeaDweller, til nå er det ingen andre modeller jeg vet om som holder seg så godt i pris- eller stiger. Slutten av 70- begynnelsen av 80 tallet kunne du få en sub eller SeaDweller for rundt 3500 - 4000. Sammenlign med DJ eller allt annet og se hva de går for i dag.
Tom