Dagens kjøpetips

Hvis det følelsesmessige sier at du skal kjøpe den pga måned/år, bør du kjøpe den før noen andre gjør det. :D Hvis du ikke griper sjansen, kan du risikere og angre livet ut. :twisted: Det er ikke enkelt og finne klokker/gjenstander som er dokumentert og treffer så godt i forhold til fødselsdag. det eneste som mangler er at dato stemmer, men hvor store sjanser er det til at du finner en som også treffer på dato?

Hvis følelsen er riktig, er det ikke like viktig om prisen er "helt korrekt". Du vil raskt glemme hva du betalte. Gleden over og ha en klokke som er like gammel som deg vil overskygge prisen. Klokken vil bety mer og mer for deg etter som årene går.

Hadde jeg vært i samme situasjon som du er nå, ville klokken vært hjemme hos meg allerede. :cool:

Ja føler den egentlig ikke kunnet passet bedre men det er noe annet på vei inn nå. Så da må evt noe annet ut :p
Ikke lett dette med impulskontroll.
Får håpe den ligger ute lenge nok til at jeg rekker å skuffe unna noe annet, evt at jeg kan stå over.
 
Da var de harde forhandlingene med selgeren i gang. Make Offer knappen er ganske morsom.

Takk for tips
 
hehe, takk. Har hatt et øye for denne klokken helt siden jeg så "Dagens Klokke" tråden (se side 1)


Grattis:D Jeg har hatt mye morro med min, selv om det dog ikke er "Driver" utgaven

IMG_5909b.jpg
 
Da blir det snart Unboxing, min første Omega :)

sweeeeet :D haddde jeg hatt kroner på klokke kontoen så hadde jeg lett tatt den selv.. :D

Men forstod jeg riktig nå at jeg skulle få det som ble igjen etter prutingen? ;)
 
sweeeeet :D haddde jeg hatt kroner på klokke kontoen så hadde jeg lett tatt den selv.. :D

Men forstod jeg riktig nå at jeg skulle få det som ble igjen etter prutingen? ;)

hehe, var vel ikke så vel, men takk for tipset.

Har aldri prutet på eBay før, alltid trykket buy it nok, men litt pruting fungerte bra.
 
hehe, var vel ikke så vel, men takk for tipset.

Har aldri prutet på eBay før, alltid trykket buy it nok, men litt pruting fungerte bra.

Jepp, vi gleder oss =) send en PM når den skal flippes, så kan det hende jeg tar den! :D
 
Nei, nå står ikke verden til påske.

Mathfjeld har offisielt proklamert at han ikke liker Omega. Generelt. Dokumentarbart. Og nå... Nei, dette ender vel med at LV-tøflene også legges på hylla. Gutten er i ferd med å bli voksen. Så at han ønsket seg barbermaskin til jul og greier.

Hva blir det neste, mon tro?
En 2254.50 på mesh.
 
Nei, nå står ikke verden til påske.

Mathfjeld har offisielt proklamert at han ikke liker Omega. Generelt. Dokumentarbart. Og nå... Nei, dette ender vel med at LV-tøflene også legges på hylla. Gutten er i ferd med å bli voksen. Så at han ønsket seg barbermaskin til jul og greier.

Hva blir det neste, mon tro?
En 2254.50 på mesh.

:D

Han kan få seg noen Omegaer for HUlk + Gmt :D