Dagens klokke

Connie i dag :)

shot_1322555519186.jpg

EDIT: Merk at jeg har tatt meg tid til å stille rett dato! Det tar vinter og vår med denne klokka :)

Be younique, ja. Tåpelig ordspill hvor markedsførerne nok en gang prøver å selge folk individualisme, unikhet og innovasjon. Disse egenskapene signaliserer man altså ved å tatovere seg (som hvermannsen og bestemora hans er i dag), samt å ikle seg et billig masseprodusert telleverk av et ur i plast og krom. Slik kjøpt flokkindividualisme er vel noe av det mest selvmotsigende jeg vet om.

Etter den tiraden burde jeg servert noe ganske mer originalt enn en Rolex som dagens klokke, men det var den jeg endte opp med i morges og den definerer hverken min personlighet eller min individualitet:
bilde-62.jpg

時計のうれしい!

Min dagens:

HERLIG klokke! Gleder meg til jeg får min PO i hus. Den lær reimen var bare lekker forresten. Skal nok fjerne lenken og sette min PO på lær eller gummi selv. Hvor kjøpte du den? :)

Edit: tar det på PM heller, skal bare ha bilder her, så fyrer løs ett bilde til av dagens klokke :p

IMG_0228.jpg

Denne sitter godt på armen om dagen

023-4.jpg

Den er svært fin, MM! Jeg er ennå i sjokk over unboxingsraptusen din i oktober/november :D

Edit & Ps: Lover å fjerne siggen etter hvert, men er ennå i Federer-rus etter helgens fantastiske kamper med ham i hovedrollen. He`s still got it. Og forresten kan jeg melde om at han hadde den nye keramiske daytonaen på armen, så da er det klokkerelatert likevel ;)

Du må regne med at det meste er forsinket når klokken går et par timer for fort.
:D:D

Ha en god reisedag, Frodo!

PS: Flott klokke!

Det er en 24-timers klokke. Om du var seriøs i din kommentar.

Om det var elementær informasjon, eller en intern spøk, får du unskylde om jeg trakket på dine tær.

:mrgreen: