OSLO Panerai GTG * Invitasjon *

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
TID : Lørdag 14. juni kl 1400

STED : Sentralt i Oslo sentrum, - 2 min å gå fra Stortinget.
Som gjort tidligere, vil stedet bli presentert i epost til den enkelte påmeldte. Dette av "sikkerhetsmessige" årsaker.
Stedet har et skjermet rom hvor vi i ro og mak kan beskue hverandres medbragte herligheter ! :eek:

PÅMELDING : Vennligst send meg en PM / epost, med ditt virkelige navn og helst et tlf. nummer, om du er "ganske sikker" på at du kan komme.

Erfaringene våre tilsier at det er greit at den enkelte har med cash til å betale egen mat / drikke. Kamera er vel også et must.

Klarer vi flere enn 12 deltakere og mer enn 15 PAM ? ;)

PÅMELDT :

Risti4life
Frik

Pet-kri
Snogge
J.Cat

HenrikTA
DJDAN
BRIO1368
 
Re: OSLO Panerai GTG

Oj ! Ev kommer jag befinna mig i olso tidigt i juni, om så är fallet dyker jag upp.
 
Hei,

Jeg vil gjerne være raskt ute med å melde meg på kommende GTG:)
Gi meg gjerne nærmere detaljer på :radiocat77@msn.com

Vennlig hilsen
Jonas
,
 
Velkommen til forumet og velkommen til GTG'en. :D
Detaljer vil komme på epost til deg. Skriv gjerne en kort presentasjon av deg selv i forumet.

Det er ønskelig med et telefonnr. til deg, - send det helst på epost / PM til meg.
 
Jag är tyvärr i Oslo den 3e, men det verkar dyka upp en hel del klocktokar den 14e så jag kommer deltaga. Vilket är det närmaste hotell från där ni ska träffas ? (Har ett navigationssinne likt ett fiskyngel).
 
Heisann, fant dette forumet i dag jeg. Og det passer vel også bra og legge inn mitt første innlegg her siden jeg i dag bestilte meg to PAM 00111 med henholdsvis svart og mørk brun croc reim.

Jeg bestiller en Panerai Pique jeg i samme slengen og Melder meg på treffet i juni. Jeg er ikke sikker på om jeg kan komme men Da har jeg i hvertfall enda en grunn til å ta en tur hjem fra London.
 
Spennende..

Er det lov å møte opp uten en Panerai på armen?

Jeg kan jo ta på meg Zenithen - Den er jo stor, og har skinnrem 8)

Spøk til side.. Hadde vært morsomt å fått sett og følt litt på noen Paneraier - er et klokkmerke jeg ikke har vært så mye borti - men som jeg registrerer at mange er lidenskapelig opptatt av!

Henrik
 
Klart det ! Du er hjertelig velkommen,- med eller uten Panerai ! Du må riktignok sitte ved et eget bord ! ;) He-he !

Send meg ditt navn, epost adr, og gjerne et tlf.nr., så sender jeg deg stedsangivelse om kort tid !

Vel møtt ! :)
 
Det er fortsatt noen uker til vår neste PAM GTG, men vi er allerede blitt en hyggelig liten gruppe påmeldte ! :)

Om dere kjenner noen mulige PAM eiere, så ta dem gjerne med !

Sender hver enkelt en epost med navn på stedet om en ukes tid.....

Vel møtt !