Omega Constellation Pie pan Gull Lenke

Medlem
16. des. 2012
Innlegg
78
Sted
Bergen
Har vært så heldig og avet denne flotte klokken. Det står i dag en gull Lenke (585) på denne, men er dessverre litt for liten til meg. Nesten synd og bytte denne ut med en reim, så håper det lar seg gjøre og forlenge denne. Noen som har vært borti dette før ?. Skal levere klokken inn for en rengjøring og service, da den er skitten og usikker på når sist service er utført. (IKKE polering)

Ser de klokken som jeg finner har dato, noe denne ikke har....
 

Vedlegg

  • IMG_4402.jpeg
    IMG_4402.jpeg
    196,7 KB · Visninger: 0
  • IMG_4401.jpeg
    IMG_4401.jpeg
    219,1 KB · Visninger: 0
  • IMG_4403.jpeg
    IMG_4403.jpeg
    215,9 KB · Visninger: 0
  • IMG_4404.jpeg
    IMG_4404.jpeg
    153,3 KB · Visninger: 0
Redigert:
Har prøvd og goggle litt om denne lenken, men finner dessverre ikke denne noen steder.
Kan den være laget til denne klokken, eller er dette en original Omega lenke ??.
ikke kommet meg til Gullsmed eller urmaker enda dessverre, men ser frem til å få ny krone og en ordentlig rens på klokken og lenken.:)
 
Har prøvd og goggle litt om denne lenken, men finner dessverre ikke denne noen steder.
Kan den være laget til denne klokken, eller er dette en original Omega lenke ??.
ikke kommet meg til Gullsmed eller urmaker enda dessverre, men ser frem til å få ny krone og en ordentlig rens på klokken og lenken.:)
Om lenken er 585 gull så skal den også ha et stempel som indikerer hvem som lagde den, og hvor. Stempelet kan være lite, men det skal være der. Om du ikke finner noe, ta den med til gullsmed for verifisering.
 
Angående krone: På denne kan du velge original, dvs. ti-sidet krone eller en mer «standard» krone. Er man purist velger man ti-sidet som kom original med klokka. Er du praktisk anlagt, velger du en «normal» Omega-krone. Sistnevnte vil gjøre klokka enklere å trekke og stille (selv om den er automat kan den også trekkes). Selv faller jeg i den siste kategorien. :)