Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Har hatt besøk av @Pina idag - det viste seg å være en svært hyggelig og kunnskapsrik kar, som det
bare var en fornøyelse å gjøre handel med. Skikkelig Good guy!
Kjors
 
Redigert:
Selgere:
Roham
GT350
Mogens
Flyback
Kohe321
morant43
Ricrob
MrK
jeprex
rkjersem
andersmp

Byttehandel:
1984


Kjøpere:
Heuer / Relox
Rousp
hman
Christian83
Alinoe
reim
Gullars
SpaceCowboy
StO
andersmp
westmouth
Thomas84
FnuSnu99
Sully
Sandanger
Jimbo
Molar
Guybrush Threepwood
JMS
Phenix
NilsOT

Solgte en klokke til @NilsOT. Utmerket kommunikasjon og alt som avtalt. Ventet tålmodig på klokken da helligdager kombinert med postens nær sagt vanlige forsinkelser utsatte leveransen noen dager. Absolutt en Good Guy!!
 
  • Liker
Reaksjoner: NilsOT
Vil takke @Kristoffer S for nok en hyggelig og ryddig handel. Solgt to klokker på kort tid. Begge ganger penger på konto før postens (noe treige) leveranse var gjennomført :)
 
Bare positivt å si om @Olando.

Har vært gjennom en hel haug med remprodusenter de seneste årene (Greg Stevens, Heroic18, Julien Landa, Toshi osv.). Jeg kan med hånden på hjertet si at remmen jeg kjøpte av Olando ikke virker å stå tilbake for noen av disse når det gjelder opplevd kvalitet. Snarere tvert om...

Det blir nok flere remmer på meg ved en senere anledning:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Olando
Bare positivt å si om @Olando.

Har vært gjennom en hel haug med remprodusenter de seneste årene (Greg Stevens, Heroic18, Julien Landa, Toshi osv.). Jeg kan med hånden på hjertet si at remmen jeg kjøpte av Olando ikke virker å stå tilbake for noen av disse når det gjelder opplevd kvalitet. Snarere tvert om...

Det blir nok flere remmer på meg ved en senere anledning:)
Takk for hyggelige ord @Rovers :) kjapp og smooth handel, absolutt GG!