Avsluttet Citizen Aqualand AY5000-05LAY5000-05L

Medlem
11. feb. 2013
Innlegg
143
Minstepris=500,-
Frakt med vanlig brevpost spanderer jeg (bobblekonvolutt). Ønsker du Norgespakke betaler du
Auksjonen avsluttes lørdag 28.april kl. 21.00

CITIZEN AY5000-05L. Noe usikker på nøyaktig årstall. Har ikke lyktes med å finne eksakt årstall ved hjelp av serienummeret på baklokket.

Uret er pent, alderen tatt i betraktning. Glasset er 100% strøkent uten riper av noe slag. Se bildene!

Dokumentasjon og historikk:
Nytt batteri sommeren 2017
Nye pakninger og trykktest utført sommeren 2017 (dokumentasjon på trykktest medfølger)


Øvrig informasjon:
Uret ble handlet fra en tysk urmaker 2017. Det er dem som har utført batteriskifte, pakninger og trykktest før uret ble sendt til meg.

61827_ff6873c978d0a4ef99a0f97bea705c3d.jpg

24lqz3m.jpg

61188_a9c3edc58c890f10bfdb72877b2ce84a.jpg

61192_c4cdd44c2cbcd6dc9934a136e675d8bf.jpg
 
Minstepris=500,-
Frakt med vanlig brevpost spanderer jeg (bobblekonvolutt). Ønsker du Norgespakke betaler du
Auksjonen avsluttes lørdag 28.april kl. 21.00

CITIZEN AY5000-05L. Noe usikker på nøyaktig årstall. Har ikke lyktes med å finne eksakt årstall ved hjelp av serienummeret på baklokket.

Uret er pent, alderen tatt i betraktning. Glasset er 100% strøkent uten riper av noe slag. Se bildene!

Dokumentasjon og historikk:
Nytt batteri sommeren 2017
Nye pakninger og trykktest utført sommeren 2017 (dokumentasjon på trykktest medfølger)


Øvrig informasjon:
Uret ble handlet fra en tysk urmaker 2017. Det er dem som har utført batteriskifte, pakninger og trykktest før uret ble sendt til meg.

Vis vedlegg 89565
Vis vedlegg 89566
Vis vedlegg 89567
Vis vedlegg 89568
All right, minstepris bys for å starte budgivingen. Hilsen Kjell.
 
Hei folkens.
Minsteprisen er for å starte auksjonen, altså første bud må være større enn 500,-

@Oddemann
Disse følger med (Den andre klokka følger ikke med):
IMG_20180423_133448.jpg
 
Hei folkens.
Minsteprisen er for å starte auksjonen, altså første bud må være større enn 500,-

@Oddemann
Disse følger med (Den andre klokka følger ikke med):
Vis vedlegg 89729
Vanligvis starter auksjoner ved at første bud ligger på minstepris, som er den laveste pris selgeren vil akseptere, men på denne Tidssone-auksjonen er reglene muligens annerledes. Det er kanskje verd en henvendelse til administrator om dette, men OK, Du får et bud på 510 fra meg, så er det i gang.
M v h Kjell.
 
Minstepris=500,-
Frakt med vanlig brevpost spanderer jeg (bobblekonvolutt). Ønsker du Norgespakke betaler du
Auksjonen avsluttes lørdag 28.april kl. 21.00

CITIZEN AY5000-05L. Noe usikker på nøyaktig årstall. Har ikke lyktes med å finne eksakt årstall ved hjelp av serienummeret på baklokket.

Uret er pent, alderen tatt i betraktning. Glasset er 100% strøkent uten riper av noe slag. Se bildene!

Dokumentasjon og historikk:
Nytt batteri sommeren 2017
Nye pakninger og trykktest utført sommeren 2017 (dokumentasjon på trykktest medfølger)


Øvrig informasjon:
Uret ble handlet fra en tysk urmaker 2017. Det er dem som har utført batteriskifte, pakninger og trykktest før uret ble sendt til meg.

Vis vedlegg 89565
Vis vedlegg 89566
Vis vedlegg 89567
Vis vedlegg 89568
Hei,
du fikk muligens med deg svaret jeg ga til@oddemann, jeg tror han har misforstått men jeg la på en tier likevel. Systemet er visst slik at ikke alle svar blir sendt til selgeren i disse auksjonene, bare til siste kommentator, men det er jo et godt tiltak likevel. M v h Kjell.
 
Glemte selvfølgelig å fortelle at originalreima følger med (Den er ny og ubrukt)

Vis vedlegg 89767

Vis vedlegg 89768
Her er det litt forvirring i systemet m.h.t. hvem man svarer til, eier av klokka eller siste tilbyder. Videre er det forvirring med avslutningen av auksjonen, eier av klokka sier lørdag 28. april, mens reglene sier 48 timer etter første bud, så vidt jeg husker.
Administrator, hvis du leser dette, det er nok et behov for opprydding her.
I alle fall: Jeg byr sju hundre.
M v h Kjell.
 
@kjellkristian Neida, det er ikke så veldig komplisert:)
«Auksjoner uten definert varighet, avsluttes 48 timer etter første bud»
Jeg har ihht reglene definert perioden til å gjelde til lørdag 28.april.

Når det gjelder budgivning skriver du bare ditt bud her i denne tråden så ser alle hva gjeldende bud ligger på.
(Se litt lengre opp hvordan kvamsky har gjort det.

Lykke til i budgivningen...
 
@kjellkristian Neida, det er ikke så veldig komplisert:)
«Auksjoner uten definert varighet, avsluttes 48 timer etter første bud»
Jeg har ihht reglene definert perioden til å gjelde til lørdag 28.april.

Når det gjelder budgivning skriver du bare ditt bud her i denne tråden så ser alle hva gjeldende bud ligger på.
(Se litt lengre opp hvordan kvamsky har gjort det.

Lykke til i budgivningen...
Ja, du har rett. Det ser jeg når jeg leser reglene litt nøyere.
 
Hvis budvinner spanderer Norgespakken-frakt, kan jeg sende en fullstendig uoriginal klokkeboks :)

20180425_174621.jpg


IMG_20180425_174705.jpg