S.U.F og Sarpaneva

IMG_1332.jpeg
 
 
Gratulerer så mye, mannen der oppe i isen. Jeg tør nesten å driste meg til å skrive at dette er den beste Vetehinen-versjonen så langt. Hva er inntrykket ditt etter bruk? Er det en beintøff toolwatch?
Gratulerer så mye med råtøff-klokke :love:
Tusen takk!
Var litt usikker på størrelsen siden jeg ikke hadde prøvd den før kjøp, men med 42 x 12 mm og korte remfester sitter den bra. Denne har Eterna 3901-verket i motsetning til de nye med Soprod A10. Eternaverket fyller kassen bedre og har lengre gangreserve (65 vs 42 timer), og den lille sekundviseren er et pluss i mine øyne.
Bytter jeg ut skinnremmen med enten gummi eller MN som fulgte med, så blir det tool watch.

I morgensolen kommer også fargen og mønsteret i skiven bedre fram.
1000021350.jpg
1000021341.jpg
 
Tusen takk!
Var litt usikker på størrelsen siden jeg ikke hadde prøvd den før kjøp, men med 42 x 12 mm og korte remfester sitter den bra. Denne har Eterna 3901-verket i motsetning til de nye med Soprod A10. Eternaverket fyller kassen bedre og har lengre gangreserve (65 vs 42 timer), og den lille sekundviseren er et pluss i mine øyne.
Bytter jeg ut skinnremmen med enten gummi eller MN som fulgte med, så blir det tool watch.

I morgensolen kommer også fargen og mønsteret i skiven bedre fram.
Vis vedlegg 368998Vis vedlegg 368997
Nydelig! Gode poenger. Blir spennende å sammenlikne med den nye når vi møtes neste gang. Min sendes forhåpentligvis på mandag. Ser også ut som om det er noen endringer på kassen på denne og den nye versjonen. Lenge siden jeg har prøvd denne versjon Vetehinen (Mo Copoletta), men syns allerede den begynner å få litt klassiker-schwung over seg. Så er det noe med den skiva som er uimotståelig. Flott den nye også, men noe mere generisk på en måte..